شناسهٔ خبر: 26878247 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

موسوی لارگانی:

عملکرد وزارت اطلاعات در مبارزه با تروریست‌ها خوب اما در فضای مجازی انقلت وجود دارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس اعتقاد دارد عملکرد وزارت اطلاعات در حوزه مبارزه با تروریست ها خوب بوده اما هنوز در عرصه فضای مجازی انقلت وجود دارد.

صاحب‌خبر -

سیدناصر موسوی لارگانی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اظهارات وزیر اطلاعات در راستای عملکرد وزارتخانه متبوعش و همچنین پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: به نظر می رسد پاسخ های وزیر اطلاعات نسبت به عملکرد مجموعه تحت امرش در حوزه برخورد با افرادی که از نظر فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در فضای مجازی کشور را زیر سوال می برند و تهمت های ناروا به شخصیت های حقیقی و حقوقی وارد می کنند قانع کننده نبود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی باید گفت که هنوز در راستای عملکرد وزارتخانه در عرصه فضای مجازی هنوز انقلت وجود دارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین باید اذعان کرد عملکرد وزارتخانه مذکور در حوزه مبارزه با ترویست ها دارای برنامه خوبی بوده و توانسته از تکرار حوادثی مانند حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی جلوگیری کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع انهدام بیش از 300 تیم تروریستی در کشور بیانگر عملکرد و نمره قبولی این مجموعه تلقی می شود./

پایان پیام

نظر شما