شناسهٔ خبر: 26877376 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار تهران:

دستیابی به ١٣٢ هزار فرصت شغلی جدید نیازمند همراهی سرمایه‌گذاران است

استاندار تهران با بیان اینکه باید از سرمایه گذاران حمایت کنیم، گفت: در ایجاد اشتغال جدید راهی جز حمایت از سرمایه‌گذاری و رفع بروکراسی‌هایی که سرمایه‌گذاران را در پیچ و خم اداری خسته می‌کند، نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس؛ محمدحسین مقیمی در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران با اشاره به اینکه باید ١٣٢ هزار شغل خالص در استان تهران ایجاد شود، گفت: منظور از شغل خالص به معنای ایجاد شغل جدید است و مشاغلی که در گذشته ایجاد یا متوقف شده و افرادی در آن بازنشست می‌شوند، را شامل نمی‌شود.

وی افزود:مشاغل خانگی، اشتغال فراگیر،اشتغال روستایی و طرح های کارورزی بخشی از اقدامات در اشتغالزایی استان تهران است اما مهمترین اقدام جذب سرمایه های جدید در اشتغالزایی است.

مقیمی با تأکید بر اینکه استان تهران ٥٠ درصد اقتصاد کشور را تأمین می‌کند تصریح کرد: لازم است گردش مالی در استان تهران ساماندهی و بیشترین فعالیت اشتغالزایی در توسعه بخش خصوصی متمرکز شود.

استاندار تهران گفت:سرمایه گذارانی که در این برهه زمانی و شرایط اقتصادی وارد شده اند نشان می هد علاقمندی واقعی به سرمایه گذاری دارند و اگر هرکدام از ما در رفع مشکلات سرمایه گذاران دراین برهه زمانی که با ریسک بالاتری همراه است تعلل کنیم بی انصافی است و باید پاسخگوباشیم.

وی ادامه داد: شغل فقط با سرمایه گذاری ایجاد می شود و شغل جدید نیازمند سرمایه گذار جدید است و دستگاه های شهرک صنعتی ،اداره برق ،تامین اجتماعی  و سایر ادارات باید همراه سرمایه گذاران باشند. لازم است شرایط موجود رادرک کنیم و براساس شناخت شرایط موجود با سرمایه گذاران با احترام برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما