شناسهٔ خبر: 26877354 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌انتخابات خانه احزاب استان مرکزی به دلیل اعتراضات بی‌نتیجه ماند‌

R41371/P1377/S6,73/CT11

انتخابات خانه احزاب استان مرکزی به دلیل اعتراضات بی‌نتیجه ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، صبح امروز انتخابات خانه احزاب استان مرکزی با حضور احزاب مختلف استان در محل استانداری مرکزی برگزار شد.

این انتخابات درحالی برگزار گردید که به شدت از سوی اصلاح طلبان، اعتدالیون، اصولگرایان حامی دولت و جریان اصولگرای استان مرکزی مورد انتقاد قرار گرفت به شکلی که در خلال انجام نشست این انتخابات بارها و بارها جلسه به تشنج و درگیری لفظی و فحاشی کشیده شد.

این درحالی بود که به دلیل لیست‌ها نیز بارها جلسه با انتقاد و درگیری همراه بود تا آنجا که یکی از چهره های اصلاح طلب استان مرکزی با رد لیست بسته شده توسط شورای اصلاحات استان مرکزی اعلام کرد امروز این شورا را ابطال می‌کنیم و این شورا را قبول نداریم.

با پایان گرفتن انتخابات امروز، قرار شد تا نتایج عصر امروز از ساعت 16 با حضور مسئولان سیاسی استانی اعلام شود که به رغم تشکیل این جلسه معاون سیاسی و مسئولان سیاسی استان مرکزی از اعلام نتایج سرباز زدند.

فتح‌اله حقیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به نتایج انتخابات اظهار داشت: زمانی که انتخابات برگزار می‌شود، پس از آن شاهد شکایات و اعتراضات هستیم که امروز نیز این اعتراضات و شکایات وجود داشته است.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: باید شکایات رسیدگی شود و پس از رسیدگی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، پس از ماه‌ها تبلیغات دولتی‌ها برروی موضوع خانه احزاب امروز این انتخابات بی نتیجه و با شکایات عدیده و بسیار پایان یافت.

انتهای پیام/ش

نظر شما