شناسهٔ خبر: 26877340 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مرور آثار لئوناردو دی‌کاپریو در تلویزیون

شبکه نمایش این هفته در بخش مرور پرونده بازیگران، فیلم‌هایی از لئوناردو دی‌کاپریو را پخش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی شبکه نمایش، تابستان امسال، این شبکه با نگاهی به آثار بین‌المللی تحت عنوان «سینمای ملل» گلچینی از سینمای کشورهای مختلف جهان را پخش می‌کند.

بر همین اساس از شنبه این هفته ۳۰ تیر ماه هفت اثر برگزیده از آثار سینمای ژاپن در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته و هر روز ساعت ۱۹ از آنتن این شبکه پخش می‌شوند. فیلم‌های سینمایی «شبح جنگجو»، «کابه مادر ما»، «کوایدان»، «خانواده بی نظیر»، «پینگ پونگ»، «پدران و پسران» و «زمانی که آخرین شمشیر کشیده می شود» به ترتیب تا جمعه ـ پنجم مرداد ماه ـ روی آنتن می‌روند.

شبکه نمایش همچنین این هفته در بخش مرور پرونده بازیگران، فیلم‌هایی از لئوناردو دی‌کاپریو را پخش می‌کند. این فیلم‌ها، هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود. فیلم‌هایی از این هنرمند در جدول پخش «صحنه‌گران» (مرور آثار) این شبکه قرار گرفته‌اند.

فیلم‌های «برنده و بازنده»، «اتاق ماروین»، «الماس خونین»، «اگه میتونی منو بگیر»، «مردی با نقاب آهنین»، «تلقین» و «جدا مانده» آثاری هستند که با هنرمندی این بازیگر، به ترتیب از شنبه (۳۰ تیر ماه) تا جمعه (۵ مرداد ماه) ساعت ۲۱ از آنتن شبکه نمایش پخش می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما