شناسهٔ خبر: 26876811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از ظرفیت سازمانهای مردم‎نهاد برای امور جوانان استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای تسهیل امور جوانان شد.

صاحب‌خبر -

توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها از هفته آیندهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی امروز یکشنبه ۳۱ تیر ۹۷ در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان‌های ۹ گانه استان، از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی افزود: فرمانداران باید در توزیع اعتبارات با اولویت بندی و نگاه مثبت به فرهنگ و امور جوانان،  با دقت و حساسیت عمل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، زمینه سازی برای ازدواج آسان را از دغدغه‌های مهم مسئولان بیان و اضافه کرد: باید در توزیع امکانات دولتی عدالت برقرار و مشکلات جوانان در امر ازدواج و مسائل رفاهی بررسی و رسیدگی شود.

عباسی بر اهمیت بکارگیری و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، بخش خصوصی و انجمن نیکوکاران برای تسهیل ازدواج و امور جوانان و خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: سازمان‌های مردم نهاد در بسیاری از موارد، عملکرد بهتری از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در این بخش داشته و موجب رضایت‌مندی جامعه شده‌اند.

وی اظهار داشت: اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت هم اکنون بازخورد فرهنگی مناسب و مطلوبی در جامعه ندارد و باید از این مناسبت‌ها به خوبی بهره برداری شود.

عباسی همچنین موازی کاری‌ها را موجب هدر رفت بودجه و بی نظمی در دستگاه‌های اجرایی بیان کرد و افزود: فرصت طلبی و نبود مطالعات کارشناسی، علت اصلی توزیع نادرست اعتبارات عمرانی این استان است.

انتهای پیام/خ

توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان‌ها از هفته آینده

نظر شما