شناسهٔ خبر: 26876748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قائمی: در جاکارتا به دنبال تکرار مدال طلا والیبال هستیم

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی‌های آسیایی جاکارتا به دنبال این هستیم که مدال طلا را تکرار کنیم.

صاحب‌خبر -

قائمی: در جاکارتا به دنبال تکرار مدال طلا هستیمفرهاد قائمی دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی و اردوی آماده‌سازی این تیم گفت: در حال حاضر برای بازی‌های آسیایی جاکارتا آماده می‌شویم. سه روز است که تمرینات آغاز شده است و زمان زیادی تا اعزام نمانده است.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران علاوه بر بازی‌های آسیایی، تورنمنت مهم قهرمانی جهان را نیز پیش رو دارد. 2 تورنمنت سنگین که هر کدام به تنهایی نیازمند قدرت بدنی بالا و آمادگی کامل است. در حال حاضر علاوه بر تمرینات توپی، تمرکزمان روی تمرینات بدنسازی نیز هست و مربی بدنساز تیم ملی با جدیدترین متد‌های روز تیم را تمرین می‌دهد.

قائمی به میزان شانس تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: در این که تیم ایران قوی‌ترین تیم والیبال در آسیا به شمار می‌رود شکی نیست. اما آنچه که باید به آن توجه کنیم این است که همه تیم‌هایی که به بازی‌های آسیایی پا می‌گذارند به دنبال این هستند که مدال کسب کنند. تیم‌هایی مانند ژاپن و چین قطعا در این سال‌ها بیکار نبودند و در مسیر پیشرفت گام برداشته‌اند.

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ادامه داد: نمی‌توان پیش بینی کرد و یا به طور قطع گفت که تیم ایران در جارکاتا به مدال طلا می‌رسد، اما بدون شک تمام تمرکز و تلاش ما این است که با مدال طلا این مسابقات را به پایان ببریم. همان انتظاری که مسئولان کمیته و وزارت ورزش و فدراسیون از ما دارند. ما تلاشمان دفاع از عنوان قهرمانی است.

قائمی که در فصل آینده نخستین بار لژیونر شدن را تجربه خواهد کرد، اظهار داشت:پس از آنکه با پیشنهاد تیم زراعت بانک ترکیه مواجه شدم تصمیم گرفتم در این تیم فصل آینده والیبالی خود را سپری کنم. البته این تصمیم را در شرایطی گرفتم که با مربیان و کارشناسان والیبال در این زمینه مشورت کردم.

وی به حضور یک بازیکن ایرانی دیگر در تیم زراعت بانک ترکیه نیز اشاره کرد و گفت: صابر کاظمی، پشت خط زن جوان تیم ملی والیبال ایران نیز در فصل ۲۰۱۸ در تیم زراعت بانک ترکیه حضور دارد. این که در اولین تجربه لژیونر بودنم یک هم تیمی ایرانی دارم اتفاق خوبی است.

بیشتر بخوانید:کولاکوویچ: وضعیت "معروف" بعد از MRI مشخص می‌شود

انتهای پیام/   

فرهاد قائمی از وضعیت والیبال ایران می‌گوید

نظر شما