شناسهٔ خبر: 26876409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انصاری‌فرد: خنک ازما بهتر بود/ با بدشانسی در جام جهانی صعود نکردیم

مهاجم تیم ملی ایران و عضو باشگاه المپیاکوس درباره جام جهانی گفت: این رقابت ها تجربه ای عالی بود. ما در بازی آخرمان در جام جهانی مقابل پرتغال بدشانس بودیم و به نظرم ما مستحق صعود از این گروه سخت بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت نوا اسپورت یونان، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی المپیاکوس پس از شکست سنگینشان در دیدار دوستانه مقابل تیم خنک بلژیک گفت: به نظرم بازی دوستانه خوبی بود و این دیدار برای ما مفید بود. ما در ابتدای راه برای آمادگی هستیم و هنوز به آمادگی صددرصد نرسیدیم. البته این مشخص بود که خنک از ما خیلی آماده تر بود چون در هفته آینده در لیگ اروپا بازی دارد. ما باید به آمادگی خودمان ادامه دهیم تا ببنیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

کریم درباره آمادگی المپیاکوس در اولین بازی رسمی خود گفت: بدون شک ما تا آن زمان به آمادگی کامل خواهیم رسید. ما باید تمام تلاشمان را بکنیم و معتقدم در اولین بازی رسمی خودمان در این فصل به هدفمان می رسیم.

مهاجم تیم ملی ایران درباره جام جهانی 2018 روسیه گفت: این رقابت ها تجربه ای عالی بود. ما در بازی آخرمان در جام جهانی مقابل پرتغال بدشانس بودیم و  به نظرم ما مستحق صعود از این گروه سخت بودیم. اما این رقابت ها تجربه خوبی برای ما و تیم شد. ما از حضور در این رقابت ها هیجان زده بودیم ولی اگر شانس با ما یار بود می توانسیم صعود کنیم. هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی ایران خودشان را قهرمان نمی دانند بلکه کشورمان(ایران) قهرمان است.

انتهای پیام/ا

 

نظر شما