شناسهٔ خبر: 26875841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه مرند:

عملکرد نیروی انتظامی زیر ذره بین مردم قرار دارد

مرند – امام جمعه مرند گفت: نوع تعامل با مردم، نوع مصرف از بیت المال و پایبندی به قانون در نیروی انتظامی زیر ذره بین مردم و جامعه قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی این شهرستان که با حضور رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در جامعه عنوان کرد: نیروهای مسلح نیز با اصل نظام مرتبط هستند و دارای جایگاه ویژه ای هستند، نیروی انتظامی نیز همیشه در میدان و با مردم در ارتباط است.

امام جمعه مرند ادامه داد: مسئولیت روحانیت در نیروهای مسلح، فوق العاده مضاعف است، چرا که روحانی نماینده دین و اسلام و روحانیت در نیروهای مسلح است.

وی تاکید کرد: نوع تعامل با مردم، نوع مصرف از بیت المال و پایبندی به قانون در نیروی انتظامی زیر ذره بین مردم و جامعه قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده اظهار داشت: نیروی انتظامی باید به تناسب تخلف ها با متخلفین و مجرمین برخورد کند اما افراط و تفریط، اثر سویی در جامعه دارد.

ضرورت دقت بیشتر در تعامل با دولت های مختلف

امام جمعه مرند اظهار داشت: امروز در یک پیچ تاریخی خاصی قرار گرفته ایم که دقت و مراقبت و تلاش و جهاد ما را طلب می کند.

وی با بیان اینکه عملکرد تمامی مسئولان انقلاب اسلامی در اعتماد و سوء استفاده دشمنان نقش مثبت و منفی دارد، افزود: انقلاب اسلامی ایران چهار دهه با عزت به راه خود ادامه داده و از این به بعد نیز با حمایت مردم استوار خواهد ماند.

امام جمعه مرند همچنین با اشاره به تضاد جمهوری اسلامی با دشمنان تصریح کرد: باید نوع تعامل جمهوری اسلامی ایران با دنیا و دیگر دولت ها مورد دقت بیشتر قرار بگیرد.

وی افزود: تا فرهنگ جهادی و ایثار و شهادت و اعتماد به مردم وجود دارد، دشمن و استکبار راهی به پیش نخواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: سوریه و عراق از نظر جغرافیایی با ایران فاصله دارد اما در صورت غفلت ما، دشمن بلایی بدتر از آن کشورها بر سر ما خواهد آورد.

نظر شما