شناسهٔ خبر: 26875560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر پروژه اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان:

فاز اول پروژه اردوگاه شهدای گیلان در اهواز مهر ماه به بهره برداری می رسد

مدیر پروژه اردوگاه شهدای گیلان در اهواز، گفت: فاز اول این پروژه مهرماه به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی ستیزه در گفت و گو با خبرنگار 8دی درباره وضعیت تکمیل پروژه اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان در اهواز با بیان اینکه سایت اردوگاه شهدای گیلان در اهواز به مساحت ۲۰هکتار است، اظهار کرد: بعد از بازدید سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مصطفی سالاری استاندار گیلان، مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندهی انتظامی گیلان مصوبه ای داشتیم که برای این مساحت سایت تعریف شود.

وی ادامه داد: در ابتدای امر یک سایت را بر اساس نیازمندی هایی که در اردوهای فرهنگی و تربیتی داریم تعریف کردیم.

مدیر پروژه اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان در اهواز تصریح کرد: این پروژه در ابتدا به ساختمان های اداری و مجهز، خوابگاه های برادران و خواهران، پست های امدادی و فرهنگی، رانندگان، فضای بازی برای کودکان و از این دست فضاهای مورد نیاز برای اردوگاه فرهنگی تقسیم بندی کردیم و این نیاز مندی ها را لیست کردیم.

ستیزه با اشاره به اینکه این سایت در چهار فاز طراحی شده است، تصریح کرد: بر اساس زمان بندی که گزارش کردیم، فاز اول سایت اردوگاه شهدای گیلان شامل ساختمان دو طبقه بود که یک طبقه آن اداری و طبقه دوم آن شامل ۱۰خوابگاه با ظرفیت ۲۵۰نفر است.

مدیر پروژه اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان در اهواز ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز با مشکل اسکان در اینجا مواجه بودیم در فاز اول ۱۰۰ سوییت خانوادگی به مساحت ۱۸متر مربع ایجاد کردیم و احداث سرویس های بهداشتی را هم در فاز اول آوردیم.

ستیزه بیان کرد: ۱۲ اردیبهشت سالروز شهید مطهری استارت فاز اول این پروژه را بنا به دستور سردار عبدالله پور زدیم و بنده به عنوان مدیر و ناظر پروژه معرفی شدیم.

مدیر پروژه اردوگاه راهیان نور شهدای گیلان در اهواز از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی ساختمان اداری فاز اول اردوگاه شهدای گیلان در اهواز خبر داد و تصریح کرد: پیش بینی ما این است که مهر ماه این ساختمان تکمیل شود و از این ساختمان در زمان اردوهای راهیان نور در آبان ماه بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی ۱۰۰ سوییت خانوادگی در فاز اول، اضافه کرد: در مجموع ظرفیت خوابگاه های ما ۱۷ اتوبوس است علاوه بر افزایش تعداد خوابگاه ها فضاهای ساختمان اداری در طبقه پایین را به راویان، روحانیون، خادمین شهدا و میهمانان ویژه اختصاص دادیم.

ستیزه با اشاره به اینکه فاز اول سایت اردوگاه شهدای گیلان را مهرماه تحویل می دهیم، اظهار کرد: در سال ۹۷ برای خانواده هایی که با خودرو شخصی می آیند  مشکل جا نخواهیم داشت  و ظرفیت خانوادگی در هر مرحله به 500 نفر رساندیم و از ۱۰۰خانواده استقبال خواهیم داشت.

در تصاویر زیر تلاش برای تکمیل پروژه اردوگاه شهدای گیلان در اهواز را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما