شناسهٔ خبر: 26874847 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

«ناگفته» ناظری‌ها به دور جهان می‌رود

پس از اجرای موفق تور «ناگفته» در ایران، به زودی كنسرت «استاد شهرام ناظری» و «حافظ ناظری» به همراه بزرگان موسيقی جهان در پنج شهر كانادا اجرایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از اجرای موفق تور «ناگفته» در ایران و بعد از گذشت چهار سال از آخرين كنسرت های بين المللی ناظری ها در كانادا كه همزمان با انتشار آلبوم ناگفته انجام شد به زودی كنسرت «استاد شهرام ناظری» و «حافظ ناظری» به همراه بزرگان موسيقی جهان در پنج شهر كانادا اجرایی می شود.

تهيه كننده های اين كنسرت ها كه از خود سمت داران مراكز فرهنگی هنری كانادا هستند، چندين ماه است که تداركات اجرای اين كنسرت ها را در معتبرترين سالن های كانادا انجام داده اند.

ناظری ها اميدوار هستند كه با اجرای اين كنسرت ها بتوانند اشعار مولانا را با موسيقی كه تلفيقی از شرق و غرب است به گوش جهانيان رسانده و قدم كوچكی برای معرفی بيشتر فرهنگ و هنر باستانی و اصيل ايران بردارند.

این کنسرت ها در تاریخ ١٣ اكتبر از شهر «اتاوا» آغاز خواهد شد، در شهرهای مونترال، تورنتو و كلگری ادامه پيدا كرده و در ٢٨ اكتبر در ونكوور به پايان خواهد رسيد.

لازم به ذکر است؛ آلبوم «ناگفته» در ایران سال گذشته به مدت هشت ماه جزء پرفروش ترین های موسیقی بوده و همین طور پرمخاطب ترین تور کنسرت سال ۹۶ محسوب می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما