شناسهٔ خبر: 26874392 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دریازدهمین دوره رقابت های کاراته دانشجویان جهان

یک مدال طلا ۳ نقره و ۵ برنز حاصل تلاش دانشجویان ایرانی /تیم کاتا سوم جهان شد

چهارمین روز از یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در ژاپن با کسب یک مدال طلا، ۳ نقره و ۴ برنز و سومی تیم کاتای پسران برای دانشجویان کشورمان در حال پیگیری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، چهارمین روز از رقابت‌های کاراته دانشجویان با کسب ۸ مدال توسط تیم ملی کاراته دانشجویان ایران در ژاپن در حال پیگیری است.

در رقابت های کومیته مردان در وزن به اضافه ۸۴ کیلو گرم صالح اباذری با نتیجه ۴ بر یک مقابل نماینده کشور میزبان ژاپن به پیروزی رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

در وزن منهای ۶۰ کیلو گرم علی مسکینی با حریف خود از کشور ایتالیا ۳ بر ۳ مساوی شد و با امتیاز فنی برنده مسابقه شد و صاحب گردن آویز برنز شد.

در وزن منهای ۶۷ کیلو گرم مهدی رحیمی نژاد با امتیاز ۹ بر صفر نماینده استرالیا را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در مسابقات کومیته زنان در وزن منهای ۶۱ کیلو گرم ملیکا احدی با نتیجه صفر برصفر و با امتیاز فنی مقابل نماینده کشور میزبان بازنده اعلام شد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن منهای ۵۵ کیلو گرم آویشن باقری ۲ بر صفر نتیجه را به حریف خود از کشور ژاپن واگذار کرد و مدال نقره گرفت.

در وزن منهای ۵۰ کیلو گرم فائزه چیذری در دیدار رده بندی حریف خودش را از کشور جمهوری چک با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن منهای ۶۸ کیلو گرم بهنوش نجفی حریف هنگ کنگ خودش را با امتیاز فنی از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

در مسابقات کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی برای کسب مدال طلا مقابل نماینده کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در رقابت های کاتای تیمی، تیم دانشجویان کشورمان با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون رودرروی تیم سریلانکا قرار گرفت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

همچنین رقابت های کومیته تیمی بعد ازظهر امروز برگزار خواهد شد.

 

نظر شما