شناسهٔ خبر: 26873670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

موسوی: هیچ حریفی را در بازی‌های جاکارتا دست کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: با تمام توان در این بازی‌های آسیایی جاکارتا حاضر می‌شویم و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

صاحب‌خبر -

ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با ورود کاراته به المپیک یک اتفاق زیبا برای این رشته رزمی رخ داد و باعث شد تمام کشور ها روی این ورزش رزمی سرمایه گذاری کنند به طوری که حتی تیم اردن که پیش از این سابقه کسب مدال در مسابقات را نداشت با حضور سرمربی مصری خود در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا و نقره شود و این موضوع نشان می دهد که دیگر هیچ تیمی زنگ تفریح نیست و باید برای هر مبارزه برنامه ریزی و آنالیز داشته باشیم.

او در مورد بازی های آسیایی اندونزی عنوان کرد: با وجود اینکه بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی در رنینگ کسب سهمیه المپیک تاثیر ندارد، اما ما با تمام توان در این بازی ها حاضر می شویم و هیچ تیم و حریفی را دست کم نمی گیریم.

سرمربی تیم ملی بانوان اظهار کرد: کمتر از ۲۰ روز است که تیم ملی را در اختیار من قرار دادند و در همین زمان مسابقات مهم آسیایی را با هدف کسب سهمیه المپیک پشت سر گذاشتیم. در رقابت های قهرمانی آسیا کم کاری از سوی ملی پوشان و کادر فنی صورت نگرفت و باید این موضوع را در نظر گرفت که در این رقابت ها کومیته تیمی در بخش کسب سهمیه المپیک نقشی نداشتند و رنکینگ بخش انفرادی دارای اهمیت بود به همین دلیل از افراد جوان و ملی پوشانی که انتخابی های تیم ملی را پشت سر گذاشته بودند دعوت کردیم و در این زمینه هم تیم ملی موفق عمل کرد. البته تمام تیم ها با آمادگی وارد مسابقات شدند و به همین دلیل سطح فنی رقابت ها نسبت به گذشته بالاتر بود و این را باید پذیرفت که دیگر قرار نیست مدال ها فقط بین ایران و ژاپن تقسیم شود.

او درباره پذیرفتن هدایت تیم ملی عنوان کرد: لیلا بهرامی برای تیم ملی زحمات زیادی کشید، اما به هر دلیلی پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا از سمت خود استعفا داد و فدراسیون برای اینکه بتواند بحران ایجاد شده را مدیریت کند به بررسی کارنامه سرمربیان مختلف پرداخت و در نهایت قرعه به نام من افتاد.

موسوی افزود: در رقابت های قهرمانی آسیا در بخش انفرادی هر ۵ ورزشکار ما توانستند دارای رنکینگ کسب سهمه المپیک شوند و  باتوجه به اینکه مدال طلا رقابت های قهرمانی آسیا 6 امتیاز داشت این احتمال وجود دارد که حمیده عباسعلی از رنکینگ یازدهم به پنجم جهان ارتقا پیدا کند.به نظرم عملکرد ملی پوشان ما در این دوره از مسابقات خوب بود.

او درباره عملکرد تیم ملی مردان بیان کرد: تیم ملی مردان در بخش انفرادی جوانگرایی کرد و در بخش تیمی از حضور افراد از تجربه استفاده کرد و در این رقابت ها نتیجه گرفت و قهرمان شد. البته تیم ملی بانوان نیز با همین سیاست راهی رقابت های قهرمانی آسیا شد و تا حدودی توانست موفق باشد.

موسوی درباره شناخت خود از ملی پوشان گفت: از سال ۲۰۱۰ از بازیکنان تیم ملی شناخت داشتم و از رده جوانان و امید تا بزرگسالان و در رده های مختلف حتی لیگ داخلی با تمام این ملی پوشان کار کرده بودم و این موضوع باعث شد که با آمادگی قبلی هدایت تیم را بپذیرم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شناختی که از ملی پوشان در رقابت های آسیایی اردن بدست آوردیم تا زمان بازی های جاکارتا ۳ مرحله اردوی بلند مدت خواهیم داشت تا نقاط ضعف بازیکنان را برطرف کنیم و با آمادگی راهی مسابقات شویم. آبروی کاراته ایران برای کادر فنی و بازیکنان مهم است و با تمام توان راهی بازی های آسیایی می شویم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: بررسی کاراته ایران در آسیا به بهانه حضور در جاکارتا 2018

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما