شناسهٔ خبر: 26873465 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با انعقاد تفاهم نامه صورت گرفت؛

توسعه فعالیت های آموزشی و فناوری در حوزه مغز

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک بین آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و دانشگاه فردوسی مشهد در راستای توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فناوری و ترویج در زمینه نقشه برداری مغز امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر،  این تفاهم‌نامه با حضور دکتر محمدرضا آی و دکتر حسین قدیری، رئیس و معاون آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و دکتر مقیمی معاون پژوهشی دانشکده پزشکی و دکتر مشهدی معاون پژوهشی دانشکده روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد به امضاء رسید.

طی این تفاهم‌نامه طرفین برای فراهم آوردن امکانات برای انجام پایان‌نامه دانشجویان در زمینه‌های مرتبط، شرایط لازم برای استفاده دانشجویان و محققین دانشگاه از امکانات و تجهیزات آزمایشگاه در چهارچوب تعرفه‌های مصوب، مشاوره علمی و تخصصی در آزمایشگاه در زمینه‌های پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط، در اولویت قرار دادن دانشجویان و محققین دانشگاه در انجام پروژه‌ها در آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز به توافق رسیدند.

همچنین در جهت تحقق اهداف و تسریع در تصمیم‌گیری‌ها، تشکیل یک کارگروه مشترک بین آزمایشگاه و دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت.

این تفاهم‌نامه به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت که دانشجویان و محققین دانشگاه می‌توانند از امکانات آزمایشگاه در انجام پروژه‌های تحقیقاتی بر اساس مفاد آن استفاده کنند.

در این مراسم دکتر بهرامی معاون پژوهشی ازمامایشگاه نقشه برداری مغز ، دکتر ملک‌زاده مدیر توسعه فناوری، دکتر پور رضا معاون پژوهشی دانشکده مهندسی پزشکی مشهد حضور داشتند.

نظر شما