شناسهٔ خبر: 26872909 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایش «سیندرلا» را بیماران ام‌اس در حضور کتایون ریاحی افتتاح می‌کنند

R1515/P1439/S4,34/CT7

نمایش «سیندرلا» به نویسندگی هادی حوری و کارگردانی سعید داخ به دست انجمن حمایت از بیماران ام‌اس افتتاح خواهد شد و نمایش «سیرک ما کو؟» نیز ویژه کودکان در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،  روز دوشنبه اول مردادماه ساعت 19:30 نمایش «سیندرلا» به نویسندگی هادی حوری و کارگردانی سعید داخ به دست انجمن حمایت از بیماران ام اس افتتاح خواهد شد. در این مراسم کتایون ریاحی و پرند زاهدی نیز حضور خواهند داشت.

نمایش «سیندرلا» از یکم الی 31 مردادماه، هر شب ساعت 19:30 در مجموعه نمایشی دیوار چهارم به روی صحنه خواهد رفت. نگین ابراهیمی، ساناز اقتصاد راد، عاطفه جلالی، درسا حکیم الهی، شیوا خادمیان، پردیس رفیعی، امیر رئیسیان، مریم سعیدی،  نوش‌آفرین طوسی،  ندا فرج پور، مهسا قریشی، مهسا کاهه،  آوا منصوری و علیرضا میرزا محمدعلی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. از دیگر عوامل این اثر می توان به میثم احمدی (موسیقی)، فرشته حداد پور (طراح لباس) و سپیده سپهری (مدیر اجرای) اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به نشانی: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک 544 و یا سامانه فروش tik8 مراجعه نمایند.

«سیرک ما کو؟» در نیاوران

نمایش محیطی/مشارکتی «سیرک ما کو؟» ویژه کودکان در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. این نمایش کاری از گروه «تماشاگران تئاتر نارنجی» است که برای نخستین به شکل محیطی اجرا می‎شود. در این نمایش، سارا و دلقک در سیرک سیاری فعالیت می‎کنند. ‌پدر سارا رئیس سیرک است. سارا به خاطر سفرهای زیادی که با پدرش رفته است مهارت‎های زندگی در شرایط سخت را فرا گرفته است. اما دلقک سر به هوا و بازیگوش است و مدام دردسر درست می‎کند. آنها فیل کوچولوی سیرک را گم ‌کرده‎اند و در همان حوالی دنبالش می‎گردند تا متوجه می‎شوند که در جنگل گم شدند. تماشاگر هم در این میان ‌متوجه می‎شود که با سارا و دلقک گم شده است و ...

گفتنی است، از آنجا که نمایش محیطی «سیرک ما کو؟» همه روزه تا 6 شهریور، ساعت 19:30 در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. با توجه به ظرفیت محدود نمایش، علاقمندان می‎توانند جهت تهیه رزرو بلیت با تلفن‎های: 0936249458  و 09217917232 تماس گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما