شناسهٔ خبر: 26872759 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پاسخ عجیب وزیر ارتباطات درباره فیلتر شدن اینستاگرام/ مگر من مسئول فیلترینگ هستم؟!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه خبری از فیلترینگ اینستاگرام نیست، گفت: مگر من مسئول فیلترینگ هستم که بخواهم درباره فیلتر نشدن اینستاگرام قول بدهم.

صاحب‌خبر -

خبری از فیلترینگ اینستاگرام نیست/ منتظر اقدام دادستانی برای رفع فیلتر توییتر هستیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی  در خصوص بحث فیلترینگ اینستاگرام اظهار کرد: خبری از فیلترینگ اینستاگرام نیست.

وی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در خصوص فیلترینگ اینستاگرام، افزود: مگر من مسئول فیلترینگ هستم که بخواهم درباره فیلتر نشدن اینستاگرام قول بدهم؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: باید از مسئول فیلترینگ قول گرفت که اینستاگرام فیلتر نشود، اما می‌گویم که خبری از فیلترینگ اینستاگرام نیست.

بیشتر بخوانید:ناگفته های وزیر ارتباطات از شبکه ملی اطلاعات + فیلم 

آذری جهرمی با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص رفع فیلتر توییتر عنوان کرد: پیگیری‌های لازم را جهت رفع فیلتر توییتر انجام داده‌ام و نامه‌ای را در این زمینه تنظیم کرده‌ام که امضای شش وزیر پای آن است. امیدوارم این مساله در دستور کار قرار بگیرد و شاهد رفع فیلتر توییتر باشیم.

وی در خصوص زمان رفع فیلتر توییتر گفت: در این زمینه باید دادستانی نسبت به این کار اقدام کند و ما منتظر اقدام دادستانی کشور هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص رفع فیلتر شدن تلگرام بیان کرد: در خصوص رفع فیلتر تلگرام اظهار نظری ندارم و در این زمینه باید از مرجع فیلترینگ سوال کرد که آیا تلگرام رفع فیلتر می‌شود یا خیر؟ ما تلگرام را فیلتر نکرده‌ایم و باید در این خصوص دستگاه قضایی کشور تصمیم‌گیری کند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منتظر اقدام دادستانی برای رفع فیلتر توییتر هستیم

نظر شما