شناسهٔ خبر: 26872198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

پرچم داری کیمیا علیزاده افتخاری برای ورزش البرز است

امیرغفرانی با اعلام خبر قطعیت حضور 21 البرزی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا تاکنون، از احتمال اضافه شدن 11 البرزی دیگر به این کاروان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ضمن اعلام خبر فوق افزود: استان البرز همیشه به عنوان یکی از شاخص ترین استانهای کشور در حوزه ورزش کشور شناخته می شود که همواره ملی پوشان و قهرمانان بنامی را به تیم های ملی رشته های مختلف معرفی و در سطح آسیایی، جهانی و المپیک داشته است.
وی افزود: خوشبختانه برنامه ریزی های صورت گرفته از حدود 2 الی 3 سال پیش و برگزاری جلسات متعدد تخصصی با هیئتهای ورزشی استان در خصوص آماده سازی ورزشکاران البرزی برای حضور در بازیهای آسیایی و المپیک 2020 نتیجه داد که اعزام پر تعداد و پر رنگ ورزشکاران در کنار مربیان و داوران البرزی به بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا، گواه این مدعاست.
غفرانی با بیان این که تاکنون حضور 17 ورزشکار البرزی در بازیهای آسیایی قطعی شده است، اظهار کرد: این ورزشکاران در 9 رشته ورزشی موفق به کسب پیراهن تیم های ملی مختلف آقایان و بانوان شده اند.
وی ادامه داد: علاوه بر این 17 نفر، هم اکنون 11 ورزشکار البرزی دیگر در 7 رشته ورزشی در اردوهای ملی حضور دارند که احتمال عضویت و اعزام این ورزشکاران نیز به بازیهای آسیایی بسیار محتمل و بالا می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اضافه کرد: همچنین 6 مربی مرد و 2 مربی زن به همراه 4 داور البرزی نیز در کنار ورزشکاران این استان در بازیهای آسیایی حاضر هستند.
وی به بازیهای پاراآسیایی نیز اشاره کرد و گفت: 4 ورزشکار در رشته های وزنه برداری، دو ومیدانی و والیبال نشسته از استان البرز به این بازیها اعزام می شوند.
غفرانی افزود: در کنار این ورزشکاران، 3 مربی نیز در دو رشته در بازیهای پاراآسیایی حضور خواهند داشت.
وی در ادامه با بیان این که " پرچم داری کیمیا علیزاده افتخاری برای ورزش البرز و نشان دهنده پتانسیل ورزش بانوان در این استان است" خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در طول دوران آماده سازی ورزشکاران البرزی همواره حامی و در کنار هیئتهای ورزشی بوده و با قبول میزبانی مسابقات و رویدادهای مهم کشوری، آسیایی و بین المللی سعی در توسعه ورزش حرفه ای و بالابردن سطح توانایی و فنی ورزشکاران استان داشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان اسامی ورزشکاران البرزی (تاکنون قطعی شده) جهت اعزام به بازیهای آسیایی و پاراآسیایی 2018 جارکارتا به تفکیک جنسیت و رشته را به شرح ذیل معرفی کرد:
بازیهای آسیایی:
آقایان:
1- نیما محبوبی ؛ تیراندازی باکمان
2- مهدی خدابخشی ؛ تکواندو
3- محمد رجبلو ؛ دوچرخه سواری
4- علی علی عسگری ؛ دوچرخه سواری
5- محمد گنج خانلو ؛ دوچرخه سواری
6- سلمان تیموری ؛ سه گانه
7- حسین نوری ؛ کشتی
8- علیرضا خجسته ؛ جودو
9- مسعود جلیلوند ؛ جوجیتسو
10- احمدرضا عیدی ؛ جوجیتسو
11- بنیامین قره حسنلو ؛ شنا
بانوان:
1- راحله فارسی ؛ تیراندازی باکمان
2- کیمیا علیزاده ؛ تکواندو
3- پریماه برزگر ؛ شمشیربازی
4- الهه پورعبدیان ؛ قایقرانی
5- سوده کمندانی ؛ جوجیتسو
6- نسیم محمدی ؛ جوجیتسو
بازیهای پاراآسیایی:
آقایان:
1- امیر جعفری ؛ وزنه برداری
2- یوسف یوسفی ؛ وزنه برداری
3- مهرزادمهروان ؛ والیبال نشسته
بانوان:
1- الناز دارابیان ؛ دو ومیدانی

نظر شما