شناسهٔ خبر: 26872196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان با یک طلا، ۴ نقره و ۵ برنز

پرونده یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان با یک طلا، ۴ نقره و ۵ برنز و عنوان نایب قهرمانی کاراته کا‌های ایران بسته شد.

صاحب‌خبر -

نایب قهرمانی تیم کاراته دانشجویان با یک طلا، ۴ نقره و ۵ برنزبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛و به نقل از فدراسیون کاراته، در یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان که از روز پنجشنبه ۲۸ تیر ماه در شهر کوبه ژاپن و با حضور ۲۳۹ کاراته کا از ۳۳ کشور برگزار شد، با ۲ طلا، ۴ نقره، ۵ برنز و نایب قهرمانی تیم ایران در این پیکار‌ها همراه بود.

تیم ژاپن با ۱۰ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی را بدست آورد.

تیم فرانسه پایین‌تر از تیم ایران با کسب یک طلا، ۲ نقره و ۵ برنز سوم شد.

برای تیم کشورمان در این رقابت‌ها صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم مدال طلا کسب کرد.

کومیته تیمی مردان با ترکیب صالح اباذری، مهدی قراری زاده، یونس نوروزی، مهدی خدابخشی، مهدی رحیمی نژاد، میلاد بهمنی و محمد مهدی قاهری، ابوالفضل شهرجردی در کاتای انفرادی، آویشن باقری در وزن ۵۵- کیلوگرم و ملیکا احدی در وزن ۶۱- کیلوگرم به مدال‌های نقره رسیدند.

ابوالفضل شهرجردی در فینال کاتای انفرادی مقابل یوهی هوریبا ژاپنی دارنده طلای امید‌های اسیا در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، ۵ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

شهرجردی تا پیش از رسیدن به فینال حریفانی از چین، مجارستان، اسپانیا و ایتالیا را شکست داده بود.

در دیدار رده بندی کاتای تیمی، تیم ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، میلاد دلیخون و علی زند در فینال مقابل تیم سریلانکا ۵ بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

فائزه چیذری در وزن ۵۰- کیلوگرم، بهنوش نجفی در وزن ۶۸- کیلوگرم، علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم، مهدی رحیمی نژاد در وزن ۶۷- کیلوگرم مدال‌های برنز را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: کومیته تیمی در فینال مبارزه می‌کند / کاتای تیمی برای مدال برنز می‌جنگد

انتهای پیام/

کاراته کاهای ایران نایب قهرمان قاره کهن شدند

نظر شما