شناسهٔ خبر: 26871869 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

تفاهم‌نامه همکاری آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و دانشگاه فردوسی مشهد امضاء شد

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین برای فراهم آوردن امکانات برای انجام پایان‌نامه دانشجویان در زمینه‌های مرتبط، شرایط لازم برای استفاده دانشجویان و محققان دانشگاه از امکانات و تجهیزات آزمایشگاه در چهارچوب تعرفه‌های مصوب، مشاوره علمی و تخصصی در آزمایشگاه در زمینه‌های پروژه‌های تحقیقاتی مرتبط، اولویت قرار دادن دانشجویان و محققان دانشگاه در انجام پروژه‌ها در آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز به توافق رسیدند.

همچنین برای تحقق اهداف و تسریع در تصمیم‌گیری‌ها، تشکیل یک کارگروه مشترک بین آزمایشگاه و دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت. این تفاهم‌نامه به مدت سه سال اعتبار دارد که دانشجویان و محققان دانشگاه می‌توانند از امکانات آزمایشگاه در انجام پروژه‌های تحقیقاتی بر اساس مفاد آن استفاده کنند.

این تفاهم‌نامه با حضور محمدرضا آی رییس آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز، حسین قدیری معاون آزمایشگاه و همچنین با حضور بهرامی معاون پژوهشی، ملک‌زاده مدیر توسعه فناوری، پور رضا معاون پژوهشی دانشکده مهندسی پزشکی، مقیمی معاون پژوهشی دانشکده پزشکی و مشهدی معاون پژوهشی دانشکده روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد به امضاء رسید.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در راستای پاسخگوئی به بخشی از نیازهای پژوهشی وفناوری کشور در زمینه ایجاد زیر ساخت تصویربرداری و تحریک مغزی لازم برای تحقیقات شناختی، ارائه خدمات دانش بنیان و روز آمد در حوزه علوم و فناوری های شناختی با بهره گیری از امکانات و نیروهای متخصص با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده است.

 

نظر شما