شناسهٔ خبر: 26870690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

۱۳۴نوجوان تنیس‌باز در سمنان رقابت می‌کنند/حضور ۱۵ورزشکار از استان

سمنان - مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه ۱۳۴ نوجوان دختر و پسر تنیس‌باز در سمنان با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت: در این مسابقات ملی ۱۵ ورزشکار از استان حضور دارند.

صاحب‌خبر -

فرزاد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۱۳۴ نوجوان دختر و پسر تنیس‌باز طی یک هفته در سمنان با یکدیگر رقابت می‌کنند، ابراز داشت: این مسابقات کشوری در رده ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۰۰ تنیس‌باز پسر و ۳۴ تنیس‌باز دختر در این رقابت‌ها حضور دارند، افزود: تعداد ورزشکاران تنیس‌باز از استان سمنان در این رقابت ملی ۱۵ نفر است که امیدواریم شاهد درخشش آن‌ها در این مسابقات باشیم.

سمنان مردادماه میزبان رقابت‌های تنیس بزرگ‌سالان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه سمنان مردادماه میزبان رقابت‌های تنیس بزرگ‌سالان نیز خواهد بود، ابراز داشت: تیم تنیس بزرگ‌سال سمنان نیز در این مسابقات حضوری پررنگ را خواهد داشت که برای این ورزشکاران نیز آرزوی موفقیت داریم.

فتاحی بابیان اینکه میزبانی مسابقات ملی می‌تواند سمنان را به‌عنوان قطب توریسم ورزشی در کشور معرفی کند، تصریح کرد: خوشبختانه طی دو سال اخیر در سمنان شاهد رویدادهای ورزشی بین‌المللی و کشوری بسیاری بودیم که نشان می‌دهد از زیرساخت‌های لازم در حوزه میزبانی برخوردار هستیم.

وی افزود: با فراهم کردن زیرساخت‌های ورزشی لازم در شهرهای استان سمنان در تلاشیم تا برخی مسابقات کشوری را نیز به حوزه شهرستان‌ها اختصاص دهیم قطعاً حضور ورزشکاران کشوری در شهرهای مختلف می‌تواند به ایجاد انگیزه برای ورزش قهرمانی جوانان استان سمنان مؤثر باشد.

نظر شما