شناسهٔ خبر: 26870677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون روابط کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران:

ارسال ۲۳۷ طرح روستایی عشایری به بانک‌ها

معاون روابط کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به ارسال ۲۳۷ طرح روستایی عشایری به بانک‌ها گفت: تنها ۸ طرح در بانک توسعه و تعاون انعقاد قرارداد شده و مابقی در دست بررسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، سعید دهقان، معاون روابط کار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران امروز در جلسه کار گروه اشتغال گفت: در طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی، عشایری هر چند عملکرد خوبی داریم اما در کل کشور در رتبه بیست و چهارم قرار داریم.

 

وی با بیان اینکه 237 طرح به مبلغ 850 میلیارد ریال به بانک ها ارسال شده است، افزود: تنها 8 طرح در بانک توسعه و تعاون انعقاد قرارداد شده و مابقی در دست بررسی است.

 

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران: در استان تهران موضوع 2 درصدی یارانه طرح‌های فراگیر وجود ندارد که همین امر رغبت برای سرمایه‌گذاری را بسیار کاهش می‌دهد.

 

وی با اشاره به ضرورت همراهی بانک‌ها در ایجاد اشتغال تصریح کرد: همکاری و تعامل بانک‌ها برای به سرانجام رسیدن طرح‌های اشتغال ضروری است که در این زمینه طرح‌ها به بانک‌ها ارسال شده، منتها هنوز به نتیجه‌ای مطلوب نرسیده که در این زمینه باید بانک‌ها فعال‌تر عمل کنند.

نظر شما