شناسهٔ خبر: 26870492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر:

زمان برگزاری بازی پرسپولیس و پدیده تغییر نمی‌کند/ باشگاه‌های متخلف حق استفاده از بازیکنان جدید را ندارند

قدس انلاین : رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در خصوص تغییر ساعت دیدار تیم‌های پدیده و پرسپولیس گفت: دیدار پدیده و پرسپولیس طبق اعلام قبلی در همان ساعت 20:45 پنجشنبه برگزار می‌شود، تغییر زمان بازی ظلم در حق هواداران است.

صاحب‌خبر -
سعید فتاحی ضمن تاکید به‌برگزاری دیدار پدیده و پرسپولیس طبق اعلام قبلی سازمان لیگ گفت: درخواستی داشتیم مبنی بر برگزاری بازی در ساعت 18 اما با توجه به‌اینکه چند بار اعلام کرده بودیم، به‌خاطر گرما، امکان برگزاری بازی در روز وجود ندارد، بنابراین، مجبور هستیم، بازی را بعد از اذان مغرب برگزار کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر ادامه داد: اگر بخواهیم دیدار پدیده و پرسپولیس را بعد از اذان برگزار کنیم، با توجه به‌اینکه بازی از شبکه سه پخش مستقیم دارد، باید صبر کنیم تا اذان تهران اقامه شود، اما اگر قرار باشد، بازی قبل از اذان و به‌عنوان مثال، ساعت 18 انجام شود که نه با اذان مشهد و نه اذان تهران تداخل داشته باشد، مردم باید از ساعت 13 به‌ورزشگاه بیان که درست نیست، مردم در این گرما اذیت شوند، پس طبق اعلام قبلی بازی در همان ساعت 20: 45 آغاز می‌شود.  

وی تصریح کرد: از فصل گذشته بلیت فروشی به‌باشگاه‌ها واگذار شده است و مدیران باشگاه پدیده حتما شرایط فروش بلیت را اطلاع‌رسانی می‌کند که امیدوارم این مهم به‌خوبی انجام شود.  

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر بیان کرد: اگر مشکلات باشگاه‌هایی که از ثبت قرارداد با بازیکن جدید محروم هستند، حل نشود، باید با بازیکنان فصل گذشته خود در مسابقات حاضر شوند و فقط زمانی اجازه ثبت قرارداد و استفاده از بازیکن جدید را دارند که مشکلات مالی و مدیریتی باشگاه خود را حل کنند. 

فتاحی در خصوص دیدار سوپرجام گفت: به‌صورت کامل در خصوص این مسابقه صحبت کردم و همه چیز برای تصمیم‌گیری نهایی در اختیار کمیته انظباطی قرار گرفته است. 

نظر شما