شناسهٔ خبر: 26870445 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همکاری ویژه سازمان بهشت زهرا(س) با افراد بی بضاعت

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: با هر فردی که در مراجعه به این سازمان اعلام کند که برای بهای خدمات بضاعت ندارد، همکاری می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خال در بررسی تبصره‌های لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه‌های بهشت زهرا (س) گفت: در بهشت زهرا(س) کرامت انسان‌ها حفظ می‌شود. به این ترتیب به هر شهروند تهرانی که به این سازمان مراجعه می‌کند جدا از وضعیت مالی یعنی فقیر یا غنی بودن وی یک قبر رایگان اهداء می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ادامه داد: امروز در بررسی این لایحه موضوع واگذاری قبر نیست بلکه در خصوص بهای خدمات صحبت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص عدم بضاعت افراد کنکاش نمی‌کند و هر فردی که در مراجعه به این سازمان اعلام کند که برای بهای خدمات بضاعت ندارد، همکاری می‌کنیم، یادآور شد: برای ما در بهشت زهرا(س) کلمه «ندارم» معنا دارد. لذا از وی بهای خدمات را دریافت نمی‌کنیم. بر همین اساس است که هیچ گاه شنیده نشده که متوفی در طول سالیان گذشته در تهران بر روی زمین بماند.

خال ضمن با اشاره به اینکه در دوره جدید مدیریت شهری با تصویب لایحه دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه‌های بهشت زهرا(س) کار بزرگی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: چراکه این لایحه سال‌ها بود که بر روی زمین مانده بود و امروز به نتیجه رسید. امیدواریم که با تعیین ضوابط دقیق تخفیف و تقسیط بهای خدمات امروز بیش از هر زمان دیگری شفاف سازی در سازمان بهشت زهرا(س) محقق شود.

نظر شما