شناسهٔ خبر: 26870435 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پژمان‌فر: دستگاه قضایی باید با به استناد مصوبات مجلس با متخلف برخورد کند

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: دستگاه قضایی با توجه به آیین‌نامه‌ای که مجلس دارد که تکلیف را نیز مشخص کرده است باید با متخلفین برخورد کند. با کسانی که قصور کردند و نسبت به اجرای قانون کوتاهی کرده‌اند باید برخورد شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمان‌فر در تذکری با استناد به ماده 236 در پایان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک دهه کرامت، بیان کرد: ما چندین مورد تا به امروز از طریق ریاست مجلس و گردش کاری که صورت گرفته به دستگاه قضایی ارجاع داده‌ایم اما متاسفانه نسبت به این موضوع اقدامی نشده است. ما در ارتباط با قانون تسهیل ازدواج، قانون امر به معروف و نهی از منکر در صحن مجلس رای‌گیری کردیم و با رییس قوه قضاییه مکاتبه انجام شد اما نسبت به تعلل‌ها و وصول‌هایی که دستگاه اجرایی نسبت به اجرای قانون تسهیل ازدواج داشتند، برخوردی انجام نشده است.

وی در ادامه گفت: دستگاه قضایی با توجه به آیین‌نامه‌ای که مجلس دارد که تکلیف را نیز مشخص کرده است باید با متخلفین برخورد کند. با کسانی که قصور کردند و نسبت به اجرای قانون کوتاهی کرده‌اند باید برخورد شود.

پژمان‌فر ادامه داد: در ارتباط با مصوباتی که در خصوص حوادث غیرمترقبه صورت می‌گیرد دولت اهتمام داشته باشد و به آنها عمل کند.

انتهای پیام

نظر شما