شناسهٔ خبر: 26870093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از تشییع پیکر شهدای مریوان

حافظان دیروز امنیت، ضامنان امروز آسایش

اینجا کردستان سرزمین ایستادگی و مقاومت مردمی است که در طول تاریخ در برابر دشمنان ایستاده‌اند، دیاری است که جان می‌دهند اما ذره‌ای از خاک خود را به دشمن نمی‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سبکبال پر گشودند و عاشقانه شهید شدند، شهدایی که تا دیروز مدافع آب و خاک ایران اسلامی بودند و امروز نامشان بر سر زبان‌ها و یادشان در اذهان عمومی جاری و ساری است.

11 نفر بودند که تا دیروز حافظ امنیت و ناموس و شرف کشور بودند و امروز ضامن ماندگاری امنیت و آسایش هموطنانشان شدند.

دشمن به خیالش با همین توطئه‌ها ذره‌ای از امنیت ایران اسلامی می‌کاهد، در صورتی که نمی‌داند موجبات بیداری بیشتر جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌کند و نمی‌تواند هیچ کاری به پیش ببرد، اینها از جملات شهروند سنندجی بود که امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قانع کرم‌ویسه از شهدای روستای دری حضور یافته بود.

«الله اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد انقلاب» شعار مردمی بود که امروز برای تشییع پیکر شهید شهرشان حضور یافته بودند تا به همه ثابت کنند که همواره ادامه دهنده راه شهدایشان خواهند بود.

مادر رنجور و گریان شهید قانع کرم‌ویسه با چهره بی‌تاب و اما صبور از تقدیم فرزندش در راه انقلاب به پیشواز پیکر فرزند شهیدش آمده بود و از بی‌گناه کشته شدن فرزندش اشک می‌ریخت.

از گروههای ضد انقلاب و فریب‌خورده استکبار جهانی ‌می‌خواهیم به دین خدا و دامن انقلاب اسلامی برگردند، چراکه نظام اسلامی با رئوفیت و مهربانی آنها را خواهد بخشید، اینها را ماموستا اقبال بهمنی مسوول مرکز بزرگ شهر سنندج در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام بیان کرد و از این افراد تروریست خواست که به درگاه خداوند توبه کنند، چراکه بودن با دشمنان هیچ چیزی را عایدشان نخواهد کرد.

هدف دشمنان از به شهادت رساندن جوانان این مرز و بوم ایجاد ناامنی در استان کردستان است در حالی که کردستان از استان‌های امن کشور بوده و همه برای دفاع از این استان و این کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود، اینها جملات همراهان خانواده شهید قانع بود که برای التیام قلب مادر شهید به زبان می‌آوردند و او را مادری نمونه در تربیت همچین پسری می‌خواندند.

 

مادران دیگر شهدای شهر سنندج نیز با حضور در این مراسم بیان کردند: دشمن هیچ‌گاه هیچ کاری از پیش نبرده و نخواهد برد و مردم کُرد همیشه آماده هستند تا در برابر دشمنان بایستند، چراکه جان می‌دهند، اما خاک نمی‌دهند و باید بدانند که هرچقدر به ترور و کشتن جوانان این مرز و بوم بپردازند، ما بیشتر از نظام و قرآن دفاع می‌کنیم و همیشه آماده دفاع از نظام و مملکت و رهبر بوده و هر لحظه آماده شهادت هستیم.

دشمنان کور باطنِ دین و دیانت بدانند که هر جوان کُرد نمادی از همت و همیت، پرچمدار مکتب حسینی و طلایه‌دار انقلاب خمینی، جوان کُرد سنبل اصالت و انسانیت است و تقوایش ریشه در مقاومت از اسلام ناب محمدی (ص) دارد، تفکرش بسیجی است و انقلابی و دشمنان باید بدانند قصدشان هرچه هست همه خفت است و خواری پوچ و پلید، خودشان هم خوب می‌دانند شیرمردان کُرد آنی و کمتر از آنی دست از دفاع از آب و خاک و ناموس نخواهند کشید.

سال‌هاست که می‌دانند و باز هم سعی دارند در جهل و جهالت خود غوطه بخورند و نمی‌خواهند بپذیرند که ما اهل کوفه نیستیم ... اینها نیز جملات بانوان بسیجی بود که در این مراسم حضور یافتند و شهید شهرشان را به مزار شهدای سنندج بدرقه کردند.

انتهای پیام/ذ

برچسب‌ها:

نظر شما