شناسهٔ خبر: 26869859 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

بیش از 9000بازرسی از واحدهای صنفی در آذربایجان غربی انجام شد

جعفرصادق اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازرسی ها تخلف 228 واحد برای بازرسان محرز و این امر منجر به تشکیل پرونده 240 نوع تخلف

صاحب‌خبر - جعفرصادق اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازرسی ها تخلف 228 واحد برای بازرسان محرز و این امر منجر به تشکیل پرونده 240 نوع تخلف در استان شد.
وی اضافه کرد: برای این واحدهای متخلف سه میلیارد ریال جریمه در نظر گرفته و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی ادامه داد: 77 درصد این بازرسی ها از واحدهای خرده فروشی، 13 درصد از عمده فروشی و هشت درصد از واحد تولیدی صنفی بوده است.
وی بیان کرد: بیشترین پرونده های متشکله برحسب نوع واحد به ترتیب مربوط به خرده فروشی، واحدهای تولیدی صنفی، عمده فروشی و واحد تولیدی به ترتیب با سهم 86، 11، 2 و یک درصد بود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به دریافت شکایت های مردم از اصناف گفت: نان، میوه و تره بار، لوازم خانگی، پوشاک، گوشت مرغ، گوشت قرمز، حبوبات و برنج بیشترین فراوانی شکایت مردم در خصوص کالاها و اغذیه فروشان، رستوران ها و تعمیرگاه های خودروهای سبک بیشترین فراوانی شکایت در بخش خدمات را شامل می شود.
اسکندری افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، موارد را به صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7:30 صبح تا هشت عصر با کارشناسان در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، بیش از 80 هزار واحد صنفی در آذربایجان غربی فعال است.
6009/2093
انتهای پیام

نظر شما