شناسهٔ خبر: 26868569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین؛

صهیونیست‌ها نخواهند توانست ملت فلسطین را از حقوق خود محروم کنند

گروه سیاسی ــ دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت مصوبه پارلمان رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: موج محکومیت و مخالفت جهانی با این اقدام نامشروع اشغالگران قدس بیانگر این است که ملت‌ها و دولت‌های جهان بیدار هستند و صهیونیست‌ها نخواهند توانست ملت فلسطین را از حقوق خود محروم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ متن این بیانیه که در پی تصویب قانون نژادپرستانه تشکیل دولت یهودی از سوی پارلمان رژیم نامشروع صهیونیستی(کنست) صادر شده به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

«دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی تصویب قانون نژادپرستانه تشکیل دولت یهودی از سوی کنست (پارلمان) جعلی رژیم اشغالگر قدس در مورخ 28 تیرماه 1397 را قویا محکوم می‌نماید.

این اقدام باطل که نقض آشکار قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و مغایر با حقوق مشروع ملت فلسطین از جمله حق بازگشت و تعیین سرنوشت می‌باشد از سوی تمام کشورها و ملت‌های جهان مردود و رژیم صهیونیستی در نهایت ناگزیر به لغو این مصوبه نژادپرستانه خواهد شد.

بی تردید رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی با تحمل شکست‌های اخیر در غزه و اظهار عجز و ناتوانی و واهمه از تبعات تظاهرات بازگشت و پرواز بادبادک‌ها بر فراز سرزمین‌های اشغالی برای محرومیت فلسطینی‌ها از حق بازگشت آوارگان و محو هویت فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی این سناریوی نژادپرستانه را در کنست به اجرا گذاشته است.

موج محکومیت و مخالفت جهانی با این اقدام نامشروع اشغالگران قدس بیانگر این است که ملت‌ها و دولت‌های جهان بیدار هستند و صهیونیست‌ها نخواهند توانست ملت فلسطین را از حقوق خود محروم کنند.

ملت فلسطین در سایه ادامه انتفاضه و مقاومت 70 ساله و علی‌رغم همه جنایت‌های ضد بشری و ددمنشانه صهیونیست‌ها که نمونه آن را جهانیان در روز جمعه اخیر علیه مردم مظلوم و بی‌پناه غزه شاهد آن بودند، به‌زودی به سرزمین اصلی و مادری خود بازخواهند گشت و جهان شاهد تشکیل دولت مستقل فلسطین در سرزمین‌های اشغالی خواهد بود».

انتهای پیام

نظر شما