شناسهٔ خبر: 26866914 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اظهارات بی ادبانه رونالدو خطاب به مدافع تیم ملی ایران+عکس

مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم ملی ایران از ماجرای درگیری اش با کریستیانو رونالدو در جام جهانی پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،مرتضی پور علی گنجی در مصاحبه‌ای جالب و پر حاشیه از ماجرای برخورد و درگیری اش با کریستیانو رونالدو سخن گفت: تا مکالمات رد و بدل شده میان او و ابر ستاره تیم ملی پرتغال برملا شود.

 

کریستیانو رونالدو و رامین رضائیان
 

کریستیانو رونالدو با حرکتی غیر ورزشی در دیدار برابر ایران به صورت کاملا موذیانه ضربه ای محکم را بر صورت مرتضی پور علی گنجی وارد کرد تا داور بازی با اعترضات گسترده بازیکنانمان، با استفاده از VAR این صحنه را بررسی کند و زاویه پنهان مانده رفتار زشت رونالدو را ببیند.

 

کریستیانو رونالدو

 

بر اساس عقیده بسیاری از کارشناسان داوری، کریستیانو رونالدو به دلیل رفتار غیر ورزشی می بایست با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شود! اما داور این دیدار با مراعات نام و آوازه این ستاره پرتغالی به کارت زرد بسنده کرد تا سرانجام این درگیری به پایان برسد.

 

کریستیانو رونالدو و مرتضی پورعلی گنجی

 

مرتضی پور علی گنجی در ارتباط با آن صحنه و آن لحظات و مکالمات رد و بدل شده میان خود و رونالدو اینچنین می گوید: مطمئنا او به عمد بر صورت من ضربه زد، جملات تند و خشن او در همان لحظات مشخصا واکنش اش به این ضربه بود! می گفت حالا دیگر آرام بگیر و سرت را به بازی گرم کن! مجید حسینی از نزدیک شاهد این ماجرا بود، کریم انصاری فرد هم به ما نزدیک بود و سریعا به سراغش رفت تا با او برخورد کند.

 

کریستیانو رونالدو و مرتضی پورعلی گنجی

 

جو ورزشگاه بسیار عجیب شده بود، تعداد ایرانی ها بیشتر بود و می دیدم که هوادارانمان با عصبانیت از جای خود بلند شده بودند و علیه رونالدو سوت می کشیدند! کریستیانو به بالای سر من آمد و اذعان داشت: تو یک دروغ گویی! بلند شو و بازی را ادامه بده!

 

کریستیانو رونالدو و مرتضی پورعلی گنجی

 

در این لحظات دیگر بازیکنان تیم ملی به او اعتراض کردند و جر و بحث ها بیشتر شد! می توانم بگویم رونالدو یکی از حرفه ای ترین و البته بی اخلاق ترین بازیکنان جهان است!

نظر شما