شناسهٔ خبر: 26866750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

5 بازیکن کلیدی که تیم برانکو را ترک کردند

صاحب‌خبر -

 روز گذشته امیری در تست پزشکی تیم ترابوزان اسپور شرکت کرد تا شایعات درباره حضورش در لیگ ترکیه به واقعیت تبدیل شود. این انتقال در حالی صورت گرفت که پرسپولیسی ها تا زمستان از جذب بازیکن محروم هستند و حالا کارشان برای نیم فصل نخست لیگ سخت تر خواهد شد.

 

پس از اعلام خبر محرومیت نقل و انتقالاتی، قرمزها نگران جدایی 8 بازیکنشان بودند: مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، وحید امیری، بوژیدار رادوشویچ، محسن مسلمان و صادق محرمی. البته محسن ربیع خواه هم قراردادی با پرسپولیس نداشت اما نگرانی خاصی از بابت تمدید قراردادش نبود.

 

از بین این نفرات مهدی طارمی خیلی زود از جمع سرخپوشان جدا شد و به الغرافه قطر پیوست. هرچه لیگ به خط پایان نزدیک می شد، نگرانی ها و شایعات در خصوص این بازیکنان نیز افزایش می یافت. از یک سو حمیدرضا گرشاسبی تمدید با مهره های مورد نظر برانکو را به پایان فصل موکول می کرد و از سوی دیگر بازیکنان می گفتند باشگاه منتظر رای دادگاه عالی ورزش است تا اگر محرومیت بخشیده شد، آن ها را در لیست مازاد قرار دهد!

 

در آخرین بازی فصل و بعد از پیروزی مقابل الجزیره، صادق محرمی از هواداران خداحافظی کرد و شنیده هایی مبنی بر خداحافظی فرشاد احمدزاده در رختکن وجود داشت.

 

در پایان فصل باشگاه پرسپولیس از بازیکنان دعوت کرد تا به دیدار مدیرعامل بروند و در خصوص تمدید قرارداد مذاکره کنند اما به نظر می رسید بازیکنان نیز تمایل چندانی به این کار ندارند.

 

بوژیدار رادوشویچ و محسن ربیع خواه خیلی زود تمدید کردند. برانکو محسن مسلمان را نخواست و او پس از مذاکرات فراوان با چند باشگاه به ذوب آهن اصفهان پیوست.

 

کمال کامیابی نیا در حالی که برای مذاکره با تیم های ترکیه ای و قطری راهی این کشورها شده بود، به ایران بازگشت و با پرسپولیس تمدید کرد تا خیال برانکو از پست هافبک دفاعی راحت شود.

 

در این بین وحید امیری کلیدی ترین بازیکن پرسپولیس بود که اگر تمدید میکرد، امید پرسپولیسی ها برای موفقیت در لیگ برتر بیشتر می شد اما ستاره تیم ملی در جام جهانی پس از کش و قوس های فراوان به ترابوزان اسپور پیوست.

 

به عبارتی از لیست 9 نفره که هواداران برایشان کمپین چالش وفاداری را ایجاد کرده بودند، تنها 4 بازیکنان تمدید کردند. محسن مسلمان به نوعی در لیست مازاد قرار گرفت و 4 مهره دیگر راهی اروپا شدند.

 

البته در عدم تمدید قراردادها نمی توان یک گروه یا شخص را مقصر دانست چرا که رشد حیرت انگیز قیمت دلار سبب شد تا بازیکنان نسبت به پیشنهادات خارجی میل بیشتری پیدا کنند و البته باشگاه نیز توان برآورده کردن خواسته هایشان را نداشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما