شناسهٔ خبر: 26866739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

همزمان با دهه کرامت

عیادت خادمان امام رضا (ع) از بیماران بستری در بیمارستان ولی عصر بردسکن

قدس آنلاین: جمعی از خادمان امام رضا (ع) در آستانه سالروز میلاد امام مهربانی ها از بیماران بستری در بیمارستان ولی عصر بردسکن عیادت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین این کاروان ۲۰ نفره از خادمان کشیک چهارم کفشداری و کشیک دوم  حرمعیادت خادمان امام رضا (ع) از بیماران بستری در بیمارستان ولی عصر بردسکن مطهری رضوی با حضور در بیمارستان ولی عصر بردسکن از بیماران بستری در بخش‌های مختلف این بیمارستان، عیادت و دلجویی کردند.

این خادمان درحالی‌که نوای رضا رضا جان را زمزمه می‌کردند، با عیادت از بیماران بستری‌و اهدای بسته‌های متبرک بارگاه منور رضوی، از خداوند متعال شفای عاجل و تندرستی آنها را خواستار شدند.

خادمان بارگاه ملائک پاسبان رضوی در ادامه این برنامه  با حضور دربخش نوزادان بنا به درخواست مادرانی که تازه صاحب فرزند شده بودند، با هدف عمل به سیره نبوی با در آغوش گرفتن نوزادان در گوش راستشان اذان و در گوش چپشان اقامه قرائت کردند.

خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ورود به شهرستان بردسکن مورد استقبال مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس و اعضای شورای اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن قرار گرفتند و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

نظر شما