شناسهٔ خبر: 26866029 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

قدوس: رویای بازی در لیگ‌های معتبر اروپا را دارم؛ نمی‌توان تاریخی برای انتقالم تعیین کرد

مجتبی خیلاپور

مهاجم ایرانی باشگاه اوسترشوند خواهان حضور در تیم های بزرگتر است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب هفته چهاردهم لیگ سوئد، تیم های اوسترشوند و ترلبورگ به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی با پیروزی 4-1 اوسترشوند خاتمه یافت که سامان قدوس، مهاجم ایرانی دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

به نقل از fotbollskanalen.se، وی پس از پیروزی تیمش گفت:

روی ضربات ایستگاهی در تمرینات کار می کنم. قبلا نیز این گونه گل زده بودم و اکنون بابت گلزنی مجدد روی ضربه ایستگاهی خوشحالم. هدف ما در مسابقات این است که زودتر گل اول را بزنیم و در نهایت پیروز شویم. می دانیم که تیم ها سعی می کنند با بازی تخریبی، از ما در خانه مساوی بگیرند. خوشحالم که توانستیم گل زود هنگام بزنیم. ما روی این مسائل کار کرده ایم و برنامه مشخصی داریم. من نیز خوشحالم که در کسب این پیروزی به تیمم کمک کردم. می خواهیم تلاش کنیم که بهتر شویم و به همین روندمان ادامه دهیم.

مهاجم تیم ملی ایران در خصوص شایعات جدایی اش از اوسترشوند اضافه کرد:

نمی خواهم در این مورد صحبت کنم. باید در این مورد با باشگاه و مدیر برنامه هایم صحبت کنید. من فقط تمرکزم روی بازی کردن است و می خواهم از آن لذت ببرم. هدف من پیشرفت کردن است و مانند هر بازیکنی رویای حضور در لیگ های معتبر اروپا را دارم. نمی توان این مسئله را پنهان کرد. نمی توانم به شما تاریخی برای انتقال بگویم ولی رویای حضور در لیگ های معتبر را دارم.

نظر شما