شناسهٔ خبر: 26865331 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

مازنی:

تصویب قانون کشور یهود نژادپرستانه، غیرعقلانی و منطقی است / مبارزه ملت‎های آزادی‌خواه ادامه دارد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر تشکیل «کشور یهود»، گفت: سکوت یا حمایت ابرقدرت‌های جهانی در مقابل این تصمیم قابل پیش‌بینی است لذا ملت‌های آزادی‌خواه باید مسیر مبارزه را ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

احمد مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر تصویب لایحه‌ نژادپرستانه «کشور یهود»، گفت: در حالی در پی این تصمیم شهروندان عرب از حقوق اساسی خود و حق تعیین سرنوشت محروم می‌شوند که رژیم اسرائیل از اساس و بنیان جعلی است و براساس تبانی قدرت‌های شرق و غرب در یک مقطع زمانی، فلسطینیان را از سرزمین خود آواره کرده و یهودیان را جایگزین کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آزادی‌خواهان جهان از ابتدا با اساس این رژیم مخالفت کرده و هشدارهای لازم را به مجامع بین‌المللی داده‌اند اما گوش کسی شنوا نبود و قدرت‌ها همچنان از این رژیم حمایت کردند لذا تصویب قانون نژادپرستانه «کشور یهود» را نیز باید در امتداد این حمایت‌ها دانست.

وی تاکید کرد: به‌یقین جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای آزادی‌خواه این اقدام وقیحانه رژیم فاسد اسرائیل را محکوم می‌‎کنند و در مبارزه با آن‌ها پیشتاز خواهیم بود.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "سرنوشت ملت فلسطین باید توسط خود آن‌ها در یک رفراندوم و انتخابات آزاد مشخص شود"، افزود: این سیاست را به‌عنوان سیاست رسمی خود در رابطه با فلسطین دنبال می‌کنیم و در این چارچوب از ملت‌ها و دولت‌های آزاد تقاضا داریم اقدامات و سیاست‌های خود را به صورت عملی پیگیری کنند تا پیش از این جهان شاهد جنایت‌های این رژیم غاصب نباشیم.

مازنی با تاکید بر اینکه تصویب لایحه‌ نژادپرستانه «کشور یهود» غیرمنطقی و غیرعقلانی است، اظهارکرد: به‌یقین ملت‌های مسلمان دنیا این تصمیم را نمی‌پذیرند اما می‌توان پیش‌بینی کرد؛ دولت‌ها که تحت تاثیر ابرقدرت‌های جهانی هستند آن را پذیرفته یا در مقابل‌اش سکوت می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معتقد است ملت‌ها و دولت‌های آزادی‌خواه جهان باید مسیری را که جنش مقاومت دنبال می‌کنند در پی گرفته و نگذارند این رژیم به راحتی ادامه فعالیت دهد./

پایان پیام

نظر شما