شناسهٔ خبر: 26865313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرنگی کار سنگین وزن تیم ملی:

برای حضور در بازی های آسیایی لحظه شماری می کنم

تهران - ایرنا - «بهنام مهدیزاده» فرنگی کار سنگین وزن تیم ملی گفت: از چهار سال گذشته برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا لحظه شماری می کنم. در سال 2014 با بدشانسی نتوانستم در اینچئون کره جنوبی حضور یابم.

صاحب‌خبر -

مهدیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اردوهای برگزار شده، اکنون شرایط بدنی و جسمانی خوبی دارم و هر چند از ناحیه شصت دست با مصدومیت مواجه هستم اما تمرینات پرفشار و سخت تیم ملی را با انگیزه دنبال می کنم.
وی اظهار داشت: در جایزه بزرگ گرجستان در کشتی دوم مقابل «شهاب قوره جیلی» دیگر نماینده تیم ایران در 130 کیلوگرم شکست خوردم. در آن مسابقه شصت دستم که در مسابقات انتخابی اذیتم می کرد دوباره در مبارزه برابر قوره جیلی مصدوم شد و نتوانستم کشتی مورد نظرم را به اجرا درآورم.
وی اظهار داشت: اکنون شرایط مصدومیتم بهتر است و چنانچه از سوی کادر فنی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب شوم، بهترین مبارزه های خودم را برای کسب مدال به اجرا خواهم گذاشت.
دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا اظهار داشت: در سال 2014 ازبکستان، سابقه حضور در پیکارهای جهانی را داشتم و بعد از آن دیگر نتوانستم دوبنده تیم ملی را در مسابقات جهانی به دست آورم.
این فرنگی کار اسلامشهری تیم ملی گفت: با همه حریفان جهانی، تجربه مبارزه را داشتم و اکنون به مرز پختگی رسیده ام و سعی دارم از این پس با تلاش و پشتکار بیشتر و البته با برنامه ریزی پای به مسابقات برای کسب مدال بگذارم.
وی یادآور شد: امیدوارم چه من و یا دو نماینده دیگر کشتی فرنگی ایران در 130 کیلوگرم یعنی شهاب قوره جیلی و یا مهدی نوری، دوبنده تیم ملی را در بازی های آسیایی و پیکارهای جهانی می پوشد، خوشرنگ ترین مدال را برای کشورمان بگیرد.
رقابت های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی است، روزهای 12 تا 14 تیر در شهر تفلیس و با حضور کشتی گیران مطرح جهان برگزار شد.
در پایان این مسابقات و در کشتی فرنگی مسلم نادری خادم و مهرداد مردانی در اوزان 55 و 60 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و شهاب قوره جیلی و بهنام مهدی زاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.
مسابقات کشتی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا روزهای 28 تا 31 مرداد در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.
ورزشی**1067**

نظر شما