شناسهٔ خبر: 26865094 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

انتشار آلبوم «صورتگر» با صدای سالار عقیلی

سینماپرس: آلبوم موسیقی «صورتگر» به خوانندگی سالار عقیلی در بازار موسیقی منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، آلبوم موسیقی «صورتگر» به آهنگسازی علی پژوهشگر، روایت امین تارخ و خوانندگی سالار عقیلی در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفت. این آلبوم داستان عشق؛ از عشق خاکی تا رسیدن به عشق افلاکی را با موسیقی به تصویر می‌کشد.

گروه نریمان به سرپرستی گلناز جمشیدی با نوازندگی آزاد میرزاپور، متین آهنگری، فؤاد عابدی، مرجان راوندی، مهربد یوسفی، حسین رضایی‌نیا، مهیار جلالی‌پور، درشن آنانند، زکریا یوسفی، همایون نصیری، احمد میرمعصومی و ثمین قربانی این آلبوم را اجرا کرده است. ضمن اینکه علی پژوهشگر برای روایت این آلبوم از مشاوران ادبی چون سیامک بدیعی، علیرضا بدیع، نیلوفر کامیابی و حسین الهی قمشه‌ای بهره گرفته و بهراد جوانبخت، طراحی گرافیک آلبوم را انجام داده است.

علی پژوهشگر درباره این آلبوم توضیح داده است: از سال ۹۰ شروع به تحقیق و طراحی این مجموعه کردم و سپس با خوانندگی سالارعقیلی و روایت امین تارخ در سه استودیوی نغمه سازان، پاپ و آکادمی موسیقی زریاب قطعات آلبوم ضبط شدند. اکنون بعد از طی روال اخذ مجوز، آلبوم منتشر شده و به نتیجه رسیده است. امیدوارم این پروژه به زودی در قالب کنسرت‌هایی در ایران و خارج از ایران پیام‌رسان عشق و فرهنگ باشد.

این آهنگساز پیش از تولید آلبوم «صورتگر» آثاری چون «دوره گرد»، «مثنوی صبا»، «زخمه ریزان»، «شور زندگی» و «سفر درون» را منتشر کرده بود.

نظر شما