شناسهٔ خبر: 26864100 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۲۹ طرح اشتغال روستایی عشایری استان تهران در انتظار پرداخت تسهیلات است

R7840/P1357/S6,60/CT11

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به ارسال ۲۳۷ طرح روستایی عشایری به بانک‌ها گفت: تنها ۸ طرح در بانک توسعه و تعاون انعقاد قرارداد شده و مابقی در دست بررسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، سعید دهقان صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال با اشاره به میزان اشتغال فراگیر در استان تهران اظهار داشت: در طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی عشایری هر چند عملکرد خوبی داریم اما استان تهران در کل کشور در رتبه بیست و چهارم قرار دارد.

وی بیان کرد: 237 طرح به مبلغ 850 میلیارد ریال به بانک‌ها ارسال شده که تنها 8 طرح در بانک توسعه و تعاون انعقاد قرارداد شده و مابقی در دست بررسی است.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران ادامه داد: در استان تهران موضوع 2 درصدی یارانه طرح‌های فراگیر وجود ندارد که همین امر رغبت برای سرمایه‌گذاری را بسیار کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به ضرورت همراهی بانک‌ها در ایجاد اشتغال خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل بانک‌ها برای به سرانجام رسیدن طرح‌های اشتغال ضروری است که در این زمینه طرح‌ها به بانک‌ها ارسال شده، منتها هنوز به نتیجه‌ای مطلوب نرسیده که در این زمینه باید بانک‌ها فعال‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما