شناسهٔ خبر: 26863058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

همدانی:

کاش افتخاری زودتر می‌رفت

منبع: میزان

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:سرپرست جدید استقلال از مدیران ورزشی و کارآمد است و باید به او فرصت داد تا برنامه‌های خود را پیش ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص شرایط استقلال بعد از استعفا افتخاری اظهار داشت: اعتقاد دارم فتحی فردی با سوابق کاری روشن و ارتباطات گسترده است و می‌تواند به استقلال کمک کند و این تیم را از بحران خارج کند، سرپرست جدید استقلال از مدیران ورزشی و کارآمد است و باید به او فرصت داد تا برنامه های خود را پیش ببرد.

 


وی در خصوص استعفا افتخاری افزود: بهتر بود که این استعفا بسیار زودتر صورت می‌گرفت تا مدیر جدید زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی و اقدامات خود داشته باشد، اما با توجه به شرایط  فعلی بهتر است استقلال رو به جلو حرکت کند و من اعتقاد دارم که اتفاقات خوبی در راه است.

پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص وضعیت جباروف و تیام که گفته می‌شود میزان قرارداد آنها حدود ۲۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: این دو بازیکن حتما دراستقلال حضور خواهند داشت و من بعید می‌دانم که رقم قرار داد آنها اینقدر بالا باشد.

همدانی در پایان خاطر نشان کرد: من اعتقاد راسخ دارم که شفر مربی بزرگ و کاربلدی است و در کنار مدیریت جدید می‌تواند استقلال را به جایگاه اصلی‌اش بازگرداند.

نظر شما