شناسهٔ خبر: 26863006 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه هشدار داد:

آزمایشگاه های تخصصی دانشگاه صنعتی همدان کارشناس ندارند

رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: باتوجه به اینکه اجازه جذب نیرو جدید را نداریم بنابراین در برخی از آزمایشگاه های تخصصی کارشناس نداریم که این امر خطرناک است.

صاحب‌خبر -

محمود نیلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: براساس قوانین کشور محدودیتی برای این دانشگاه در زمینه نسبت کارمند به استاد ایجاد شده است بنابراین درحال حاضر نمی توانیم برای برخی از آزمایشگاه های تخصصی خود کارشناس جذب کنیم.

وی افزود: آزمایشگاه های رباتیک، شیمی، معدن و نیروی این دانشگاه کارشناس ندارند که نبود کارشناس در این فضاها برای دانشجویان بسیار خطرناک است.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه قرارداد برخی از نیروهای دانشگاه نیز پایان یافته اما هنوز اجازه جذب نیرو جدید به ما داده نمی شود.

نیلی گفت: درخواست داریم که در هیات امنا اختیارات بیشتری به این دانشگاه داده شود تا بتوانیم نیروی متخصص و موثر جذب کنیم. همچنین درخواست داریم به ما اجازه جذب نیرو دهند و پس از دو سال براساس تجهیز آزمایشگاه ها از این دانشگاه فارغ التحصیل کارآفرین، کارورز و متخصص بخواهند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان گفت: امیدواریم نگاه به دانشگاه های استانی به خصوص صنعتی که در استان ها قرار دارند از سوی ستاد وزارت علوم بیشتر از گذشته شود.

نظر شما