شناسهٔ خبر: 26862870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ماموستا راستی: اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها در به شهادت رساندن نیروهای سپاه مریوان به‌شدت محکوم است

R7848/P1486/S6,66/CT1

امام جمعه موقت سنندج گفت: اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها در به شهادت رسان نیروهای سپاه در مریوان را به‌شدت محکوم می‌کنیم

صاحب‌خبر -

ماموستا محمد امین راستی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن تسلیت شهادت 11 نفر از  دلیرمردان و نیروهای جان بر کف سپاه در عملیات تروریستی شهرستان مریوان اظهار داشت: بنده نیز شهادت این عزیزان را به تمام مسلمانان، مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدار این شهیدان تسلیت عرض می‌نمایم.

وی گفت: این عملیات تروریستی در مریوان، حادثه‌ای دلخراش بود و قلب تمام مسلمانانی که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، را ناراحت کرد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: اقدامات جنایتکارانه تروریست‌ها در به شهادت رسان نیروهای سپاه در مریوان را به‌شدت محکوم می‌کنیم و این حرکت نشانه ذلیلی، ذبونی و بدبختی ضدانقلاب و مزدورانی که برای بیگانه کار می‌کنند.

وی تاکید کرد: قطعاً سپاه و تمام مسلمانانی که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، انتقام شهادت این عزیزان را از مزدوران می‌گیرند.

ماموستا راستی افزود: این اقدامات کور تروریستی تروریست‌ها باعث می‌شود که مسلمانان متحدتر از گذشته پشتیبان نظام و رهبری هستند و برای نابودی این دشمنان دست به دست یکدیگر می‌دهند.

انتهای پیام/م

نظر شما