شناسهٔ خبر: 26862736 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

پرونده برادر معاون اول رئیس جمهور در جریان است/ برادر جهانگیری به قید وثیقه آزاد است/ اگر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مثمر ثمر بود شاهد اتفاقات این روزها نبودیم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد: باید سیاست هایی توسط این ستاد اتخاذ گردد تا هیچ نهاد و سازمانی جرات انجام فساد را نداشته باشند نه اینکه آزادانه در کشور هر فساد و هر کاری خواستند انجام دهند.

صاحب‌خبر -

محمدحسین فرهنگی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به مثمر ثمر بودن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور اظهارداشت: اگر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مثمر ثمر بود و اعضای آن با جدیت به موضوع فساد می پرداختند شاهد چنین اتفاقات و فسادهایی در کشور نبودیم.

 

وی بر همین اساس اضافه کرد: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی علاوه بر آنکه با موضوعات فساد های روز برخورد کند باید همواره نیز عاملی باشد برای جلوگیری از فساد در کشور ؛ تصمیمات این ستاد باید بگونه ای باشد که در تمام سطوح تاثیر بگذارد.

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطر نشان کرد: باید سیاست هایی توسط این ستاد اتخاذ شود تا هیچ نهاد و سازمانی جرات انجام فساد را نداشته باشند نه اینکه آزادانه در کشور هر فساد و هر کاری خواستند انجام دهند.

 

فرهنگی در خصوص فساد برادر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز گفت: رسیدگی به فساد بردار آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در قوه قضائیه پیگیری می شود و پرونده وی در جریان است ولی به قید وثیقه آزاد شده اند؛ ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نمی تواند در پرونده های مصداقی قوه قضائیه ورود کند و تنها وظیفه این ستاد اتخاذ سیاست هایی برای عدم ایجاد فساد در کشور است.

 

وی در پایان گفن: باید در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در رابطه با موضوعات اقتصادی روز از جمله سیاست گذاری در حوزه ارز، خودرو، مسکن و... بحث و گفت‌وگو شود تا مردم با چنین مشکلاتی در کشور مواجه نشوند؛ ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به موضوع ثبت سفارش خودروها، سکه ، ارز در کشور بپردازد.

 

انتهای پیام/

نظر شما