شناسهٔ خبر: 26862674 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توجه بیشتر به رزمندگان باید در دستور کار قرار گیرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: کارهای بسیاری برای رزمندگان صورت گرفته است اما کافی نیست و این کارها به دلیل کثرت جمعیت کم بوده و باید به این گروه توجه بیشتری شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،​ امیر سرتیپ امیر حاتمی در جلسه شورای هماهنگی راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان که صبح امروز برگزار شد ، اظهار داشت: سند جامعی آماده شده است که امکان توجه بیشتر به این گروه جامعه را فراهم می آورد و این کار باید در همه دستگاه ها انجام شود ، همه باید سهیم باشند و کار را پیش ببرند و ارکان سند نیز به همین ترتیب دیده شده تا مجموعه مقدورات کشور در خدمت رزمندگان قرار گیرد.
وی افزود: در حال حاضر 90 هزار رزمنده داریم که آنها همه دارایی شان را برای کشور گذاشته اند و باید هم به لحاظ منزلتی و معیشتی جایگاه شان ارتقاء یابد.
وزیرر دفاع افزود: در دفاع مقدس اتفاق بزرگی رخ داد و نیروهای مردمی با بسیج 2 و نیم میلیون نفری تاریخ ساز شدند و جلوی تجاوز رژیم بعثی عراق را گرفتند.
امیر حاتمی خاطرنشان کرد: امروزه هر کسی نظر سوء به ایران داشته باشد باید به گذشته این ملت نگاه کند و جانفشانی های مردم ایران را که ریشه در اعتقادات این مردم دارد ، ببیند و از آن درس بگیرد.
 

نظر شما