شناسهٔ خبر: 26862624 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

پیشروی گسترده ارتش سوریه در قنیطره

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، ارتش سوریه با سرعت به پیشروی‌های خود در جنوب این کشور ادامه می‌دهد و طبق گزارش رسانه جنگ سوریه این ارتش موفق شد هشت شهرک و ارتفاعاتی در منطقه واقع در حومه درعا و قنیطره را آزاد سازد.

برخی منابع نظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش دادند: در صفوف شبه‌نظامیان فروپاشی‌های گسترده‌ای رخ داده و شاهد پیشروی یگان‌های ارتش سوریه در جنوب این کشور هستیم. این پیشروی‌ها منجر به آزادسازی تعدادی از روستاها و شهرک‌های حومه شمال غرب درعا و حومه قنیطره شده‌اند.

همچنین یک منبع نظامی سوریه به شبکه المنار تاکید کرد: یگان‌های ارتش این کشور ۲۱ شهرک، روستا،‌ مزرعه و نیز یک ارتفاع استراتژیک در حومه جنوبی قنیطره و منطقه‌ای واقع در حومه درعا و قنیطره را پس از نابودی آخرین تجمعات تروریست‌ها در آنجا بازپس گرفته‌اند.

این منبع نظامی افزود: همزمان با خروج اولین گروه از شبه نظامیان و خانواده‌هایشان از حومه قنیطره به سمت شمال سوریه یگان‌های ارتش این کشور با وارد آوردن ضرباتی مهلک به تروریست‌ها و نابودی تعداد زیادی از آنها موفق شدند کنترل شهرک‌ها، روستاها و مزارع متعددی را در حومه جنوبی قنیطره به دست گرفته و خسارات گسترده‌ای را به نیروهای انسانی و مهمات تروریست‌ها وارد آورند.

     

برچسب‌ها:

نظر شما