شناسهٔ خبر: 26862542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس میزبان اولین دوره آموزشی ITC خواهد بود

نخستین دوره آموزشی ITCبا همکاری ایکوم ایران در موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب‌‎اسلامی و دفاع‌مقدس؛ علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس و سید‌ احمد محیط طباطبایی رئیس کمیته ملی موزه‌های ایران، برای برگزاری اولین کارگاه مرکز آموزش‌های بین‌المللی ایکوم جهانی، توافق کردند.
این دوره آموزشی در شهریور سال جاری با موضوع "مدیریت بحران در موزه‌ها" با میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزار خواهد شد.
مرکز ITCدر سال 2013 با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقای سطح دانش موزه‌داران کشورهای در حال توسعه آسیا، تاسیس شد و از آن زمان، شهر پکن چین، دو مرتبه در سال میزبان دوره‌های آموزشی ایکوم جهانی بوده است. این کارگاه اولین دوره آموزشی این مرکز خواهد بود که در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
جزئیات برنامه و نحوه ثبت‌نام علاقمندان در این کارگاه آموزشی به زودی از طریق وب‌سایت موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس و همچنین وب‌سایت ایکوم ایران، اطلاع رسانی خواهد شد.

نقد "آتشزاد"در تالار فرماندهان

چهارمین نشست ادبی از سلسله نشست های تخصصی نقد کتاب با عنوان "سه شنبه های کتاب" با حضور راضیه تجار،نویسنده کتاب، کامران پارسی نژاد و منیژه آرمین منتقدین این هفته جلسه نقد کتاب، سه شنبه دوم مرداد ماه جاری در تالار فرماندهان موزه انقلاب اسلامی و دفـــاع مقـــدس برگزار می شود.
این نشست ادبی سه شنبه دوم مرداد ماه جاری، از ساعت 16 تا 18در سالن فرماندهان ، واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود؛ علاقه‌مندان برای حضور دراین جلسه می توانند با شماره تماس 88657020 هماهنگی لازم را به عمل آورند.

"روانشناسی رابطه‌ها" به ایستگاه دوم رسید

به گزارش روابط‌عمومی و اموربین‌الملل موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس، دومین نشست از سلسه نشست های روانشناسی رابطه‌ها، روز سه‌شنبه مورخ 2 مرداد از ساعت 8:30 تا 10 در سالن اجتماعات هویزه موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس با سخنرانی دکتر غلامعلی افروز، استاد ممتاز دانشگاه و رئیس فدراسیون آسیایی شورای روان‌درمانی، برگزار می‌شود.
اولین جلسه از سلسله نشست‌های روانشناسی رابطه‌ها در موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس، با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس روز سه‌شنبه 5 تیر 97، برگزار شد.
 

نظر شما