شناسهٔ خبر: 26862430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش شهرداران دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی کرمان

دراولین همایش شهرداران دهیاران و شوراهای اسلامی شهری وروستائی بخش مرکزی کرمان ، برپاسخگویی سریعتربه مطالبات مردم با راه اندازی میز خدمت تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان ، در این همایش بابایی فرماندار کرمان گفت : برای رفاه وتسریع در پاسخگویی به مردم ، میز همایش شهرداران دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی کرمانخدمت در تمامی دهیاریها و شهرداریها دایر شوند تا به مردم ارائه خدمت کنند.
وی به حاشیه نشینی در شهر وروستا اشاره کردو افزود :دهیاریها واعضای شورای شهر وروستا از ساخت وساز در حریم طرحهای هادی ، حریم رودخانه ها و اراضی کشاورزی جلوگیری کنند .
وی از دهیاران واعضاء شورای اسلامی شهرها وروستاها وشهرداریها خواست در زمان وقوع حادثه ،ستاد بحران ومسائل امنیتی اطلاع رسانی به موقع وسریع صورت گیرد تا اقدامات مسئولین نیز به موقع صورت گیرد.
رضا اشک مدیر کل بازرسی استانداری کرمان نیز در این همایش با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مردم وظیفه همه شهرداران و دهیاران است گفت: بیشترین شکایات به اداره کل بازرسی استانداری کرمان از شهرداری‌هاست.
وی گفت : در مرحله دوم بیشترین شکایات از دهیاری‌ها است که به عملکرد این دو نهاد مربوط می‌شود و البته بخشی نیز به‌دلیل عدم اطلاعات کافی مردم است.
مدیر‌کل بازرسی استانداری کرمان با بیان اینکه کشور ما در شرایط خاصی است و دشمن بر ناکارآمدی نظام تبلیغ می‌کند افزود: وظیفه همه شهرداران و دهیاران است که رضایتمندی مردم را حاصل کنند و خدمات به مردم بدون تبعیض و عادلانه باشد.

در بخش مرکزی کرمان 3 شهرِ باغین ، زنگی آباد واختیارآباد و42روستا وجودارد.

نظر شما