شناسهٔ خبر: 26860524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انعقاد تفاهم‌نامه ۱۵ میلیارد تومانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی با آستان قدس‌‌‌

R41348/P1361/S6,56/CT1

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه ۱۵ میلیارد تومانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی با آستان قدس‌‌‌ خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی هنری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: یکی از سرفصل‌های بسیج سازندگی کمک به دولت در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی بوده و بسیج سازندگی نقش تسهیل‌گری دارد. 

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی با ارتباط گیری با همه نهادها از جمله سپاه، آستان قدس، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و خیران در جهت جذب اعتبارات تلاش دارد گفت: با جذب بخشی از کمک‌ها و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ها در مناطق محروم روستایی اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: بخشی از اعتبارات واگذاری با هدف اجرای بهتر پروژه‌ها است به طوری که سال گذشته تفاهم‌نامه‌های خوبی با آستان قدس رضوی، قرارگاه محرومیت‌زدایی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی منعقد شده است.

هنری ادامه داد: در سال مالی گذشته 15 میلیارد تومان تفاهم نامه منعقد شده که در بخش‌های مشارکتی 50 درصد اعتبار از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و 50 درصد از آستان قدس رضوی و دیگر نهادها و سهم خودیاری مردم تأمین می‌شود.

هنری با بیان اینکه  8 میلیارد تومان اعتبار  در این راستا جذب شده و مابقی تاپایان سال جذب خواهد شد افزود: به نسبتی که دستگاه‌های اجرایی بتوانند همراهی کنند می‌توانیم بهتر از ظرفیت استفاده کنیم. 

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات استانی و کمبود تخصیص‌ها از مهمترین موارد است اظهار داشت: در راستای افتتاح بخشی از پروژه‌های قرارگاه پیشرفت آبادانی، سردار حرنی به زودی به بیرجند  سفر می کند. 

انتهای پیام/ش

نظر شما