شناسهٔ خبر: 26860099 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

۳ خوراکی که بصورت طبیعی بوی بد دهان را از بین می‌برد

اگر دراین مقاله با ۳ خوراکی که بصورت طبیعی بوی بد دهان را از بین می‌برد آشنا شوید نیازی نیست به دلیل بوی بد دهان خود معذب باشید.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز خوراکی های طبیعی از بین برنده بوی بد دهان
1.آب
2.سیب
3.چای سبز
بوی بد دهان از معضلاتی است که به دلایل مختلف گریبان هریک از ما را تاکنون گرفته است، عده ای برای فرار از بوی بد دهان خود آدامس می جوند، که این راه حل برای همه به علت شرایط شغلی امکان پذیر نیست. اینجا ست که توصیه میکنیم که به دنبال درمان طبیعی بوی بد دهان خود باشید. جالب است بدانید این ۳ خوراکی بصورت طبیعی بوی بد دهان را از بین می‌برد.

خوراکی های طبیعی از بین برنده بوی بد دهان
1.آب
دهانی که مانند چوب خشک است مسلما بوی نامطبوعی دارد آب روند هضم غذا در دستگاه گوارش را بهبود می‎بخشد به شرطی که لابه‌لای غذا خوردن نوشیده نشود. همچنین آب باعث پاکسازی دهان و دندان‌ها شده و بسیار به رفع بوی بد دهان کمک می‌کند. خشکی دهان منبع و پناهگاه باکتری‌ها است و با نوشیدن آب بسیاری از این باکتری‌ها از بین می‌رود علاوه بر آن ازسوء هاضمه جلوگیری می‌کند.

2.سیب
خوردن یک سیب در طول روز نفس را پاک می‌کند. محققان می‌گویند خوردن سیب تا حد قابل توجهی آنزیم‌های بوی بد دهان را از بین می‌برد. میزان بالای پلی فنول(نوعی آنتی اکسیدان) موجود در سیب طعم تند و بد بوی دهان را ریشه کن می‌کند.

3.چای سبز
چای سبز سرشار از خاصیت است یکی از جالبترین این خواص وجود پلی فنول است که مانع از رشد باکتری‌های بوی بد دهان می‌شود. پلی فنول موجود در چای سبز برای پوسیدگی دندان و حتی سرطان دهان بسیار مفید است. علاوه بر آن‌ها مطالعات علمی نشان داده است چای سبز برای کاهش کلسترول، جلوگیری از پارکینسون و بیماری های قلبی و بیماری آلزایمر بسیار مفید واقع شده است.
منبع:الو دکتر

نظر شما