شناسهٔ خبر: 26859884 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمجید رهبر انقلاب از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی

کانال نوجوان وابسته به دفتر رهبر انقلاب سخنان ایشان در خصوص عملکرد تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روسیه را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال نوجوان یکی از کانالهای وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای است که بیشتر به مسائل نوجوانان می‌پردازد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت را برای چاره اندیشی جهات حل مشکلات اقتصادی به دفتر خود فراخواندند.

در بخشی از این دیدار رهبری معظم، عملکرد تیم فوتبال کشورمان را برای هیئت دولت مثال می‌زنند.در ادامه متن منتشره از بیانات معظم له در این خصوص را که در کانال نوجوان منتشر شده است را مشاهده می‌کنید.

رهبر انقلاب: شما ملاحظه کردید ما در بازی فوتبال امسال در مقابل اسپانیا گل خوردیم اما همه، تیم ما را تأیید کردند... گفتم: «کارتان عالی بود».مردم هم آمدند در خیابان‌ها در حالیکه گل خورده بودیم. چرا؟ چون خوب بازی کردند، چون همه دیدند که اینها در میدان تلاش کردند، عرق ریختند، ابتکار به خرج دادند، شجاعت به خرج دادند. دروازه‌بان با هوشمندی و فداکاری و سرعت عمل، یک کاری کرد که کارستان بود.

انتهای پیام/

نظر شما