شناسهٔ خبر: 26859687 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سقوط آسانسور جان شهروند کرمانی را گرفت

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، علی عسکری افزود: حادثه سقوط آسانسور در خیابان هزار و یک شب رخ داد لذا بلافاصله تیم

صاحب‌خبر - به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، علی عسکری افزود: حادثه سقوط آسانسور در خیابان هزار و یک شب رخ داد لذا بلافاصله تیم امداد و نجات از نزدیک ترین ایستگاه به محل این حادثه اعزام شد.
وی اظهار داشت: آتش نشانان با حضور در محل حادثه به سرعت عملیات امداد و نجات و انتقال فرد حادثه دیده از داخل چاله آسانسور را آغاز کردند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: یک نفر از شهروندان که جهت انجام امور خدماتی به داخل چاله آسانسور وارد شده بود، به علت سقوط اتاقک آسانسور دچار حادثه شده و متاسفانه فوت کرد.
وی افزود: لازم است شهروندان به صورت ویژه، ایمنی مربوط به آسانسورها را رعایت کنند و بدون حضور متخصصان مربوطه هیچ گونه اقدامی نسبت به تعمیر و یا انجام امور خدماتی آسانسورها انجام ندهند تا دیگر شاهد این گونه حوادث دلخراش نباشیم.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان دارای 10 ایستگاه در این شهر است که وظیفه انجام عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را برعهده دارند.
7420/ 5054
انتهای پیام

نظر شما