شناسهٔ خبر: 26858600 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 30 تیرماه

قاطعانه مانع حریم شکنی‌های خانواده ستیز در ایران عزیز شوید، دانشجویان انقلابی «آتش به اختیار» با ورود آژانس به دانشگاه شهید بهشتی مقابله می‌کنند، شهادت ۱۰ رزمنده در درگیری با تروریست‌ها در مریوان، آیا در این اوضاع رهبری اقدام نمی‌کنند؟ و آرزوی دختران شین‌آباد برآورده شد پربحث‌ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

صاحب‌خبر -

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌شنبه 30 تیرماه) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

قاطعانه مانع حریم شکنی‌های خانواده ستیز در ایران عزیز شوید

این روزها شاهد آن هستیم که در کشور ما عده‌ای به جای عبرت گیری از راه پیموده شده و به بن بست رسیده اروپا و آمریکا به تبعیت از هجوم گسترده رسانه‌های غربی به ارزش‌های اسلامی، مروج سبک زندگی غربی شده‌اند و هجوم سنگینی را علیه حجاب آغاز کرده‌اند.

دانشجویان انقلابی «آتش به اختیار» با ورود آژانس به دانشگاه شهیدبهشتی مقابله می‌کنند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به بازدید احتمالی بازرسان آژانس از این دانشگاه گفت: دانشجویان انقلابی آتش به اختیار با این حرکت مقابله خواهند کرد و دست هر بیگانه‌ای که ثروت ملی را نشانه برود را قطع می‌کنند.

شهادت ۱۰ رزمنده در درگیری با تروریست‌ها در مریوان/ انفجار زاغه مهمات

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از حمله تروریست‌های ضد انقلاب و انفجار زاغه مهمات پاسگاه مرکزی در روستای دری منطقه مریوان و شهادت ۱۰ تن از رزمندگان اسلام خبر داد.

آیا در این اوضاع رهبری اقدام نمی‌کنند؟

رهبری نسبت به رفتار قوا و دستگاه‌های مختلف نه تنها بی‌تفاوت نیستند بلکه حساسیت بالایی دارند و مستمرا" انجام وظایف و بخصوص وظایف معطل مانده را از آنها مطالبه می‌کنند؛ گاهی آشکارا و در معرض افکار عمومی و بیشتر از آن و گاهی با عتاب و خطاب و همراه با بازخواست، در جلسات خصوصی!

آرزوی دختران شین‌آباد برآورده شد

روز جمعه دختران شین‌آباد با حضور در خبرگزاری فارس از مشکلات‌شان گفتند. این دختران آرزویی داشتند که تا پایان حضورشان در خبرگزاری برآورده شد.

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

نظر شما