شناسهٔ خبر: 26858537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کارگاه خیاطی زنان سرپرست خانوار در بروجرد بهره برداری شد

به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بروجرد روز شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از این کارگاه گفت: کارگاه خیاطی ویژه زنان سرپرست خانوار با مشارکت بسیج

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بروجرد روز شنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از این کارگاه گفت: کارگاه خیاطی ویژه زنان سرپرست خانوار با مشارکت بسیج سازندگی و وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با اشتغالزایی 50 نفر افتتاح شد.
سرهنگ مجید سوری افزود: این کارگاه خیاطی با سه میلیارد ریال به بهره برداری رسید که یکصد میلیارد ریال آن از سوی وزرات تعاون، کار و روفاه اجتماعی پرداخت شده است.
وی اظهارداشت: 11 محله آسیب پذیر در بروجرد شناسایی شده که بیش از یکصد هزار نفر به صورت غیر رسمی در این محلات سکونت دارند که مهمترین آسیب اجتماعی موجود در این مناطق اعتیاد و طلاق است.
وی اضافه کرد: تلاش می شود تا در این محلات شناسایی شده است کارگاه های مشابه ای برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار ایجاد شود.
سرهنگ سوری افزود: تاکنون 70 واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته شده و 70 مورد جهیزیه نیز برای نوعروسان ساکن در محلات آسیب پذیر بروجرد تهیه شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سال گذشته تعداد 115 شغل در این محلات ایجاد شد که در سال جاری با برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر شد 300 فرصت شغلی ایجاد شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در آیین افتتاح کارگاه خیاطی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عباس گودرزی نماینده مجلس و سردار توکلی جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و فرماندار بروجرد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
7190/7273
انتهای پیام

نظر شما