شناسهٔ خبر: 26858000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

قدوس: هیچ نظری درباره پیشنهادهای رسیده ندارم

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس در رابطه با پیشنهادهای چند تیم فرانسوی و انگلیسی برای جذب او گفت: هیچ نظری در این رابطه ندارم و دیگران همه چیز را بررسی می‌کنند.



به گزارش بانک ورزش ، و به نقل از سایت اوپ سوئد،  سامان قدوس پس از به ثمر رساندن 2 گل در بازی برابر ترلبورگس از هفته چهاردهم لیگ برتر سوئد که با پیروزی 4 بر یک اوسترشوندس پایان یافت گفت: مهم این است که از فرصت‌ها در زمان تهاجمی‌بودن تیم همانند نیمه‌اول این بازی  بهره ببریم. در غیر این‌صورت فرصت پرش را از دست می‌دهیم و ما باید هنگام حمله و کنترل توپ به گل برسیم. این تاکتیک می‌تواند به ما برای زدن گل‌ اول، دوم، سوم و حتی بیشتر انگیزه دهد.

مهاجم تیم اوسترشوندس افزود: تمرین تعیین‌‌کننده نتیجه است و من از این بابت خوشحالم که انتظارم برای گلزنی در بازی امروز محقق شد. این برای من یک هدف است و باید همواره آن را داشته باشم. فکر می‌کنم به روند خوب ضربه‌ سریع به توپ در بازی‌های گذشته باز می‌گردم. در تمرین روی آن کار می‌کنم تا در بازی به نمایش بگذارم. سعی می‌کنم این احساس را به خوبی دریابم که همواره همه چیز به خوبی پیش رود.

قدوس در رابطه با پیشنهادهایش هم می‌گوید: هیچ نظری ندارم و کیندبرخ (رئیس باشگاه اوسترشوندس) و مدیر برنامه‌ام همه چیز را بررسی می‌کنند. من اینجا هستم تا بازی کنم و از زندگی لذت می‌برم. این روند را ادامه خواهم داد. درباره حضورم در بازی بعدی اوسترشوندس برابر الفسبورگ با توجه به پیشنهادهای رسیده باید منتظر باشیم و نمی‌توانم چیزی را تضمین کنم.

مهاجم اوسترشوندس درباره برونچال، سرمربی 35 ساله انگلیسی که جایگزین گراهام پوتر شده است گفت: مربی فوق‌العاده‌ای است و شباهت‌های زیادی به گراهام پوتر دارد. مهم این است که با چنین مربی در تیم اوسترشوندس مواجه شدیم و در این شرایط فقط باید رو به جلو حرکت کنیم. برونچال همانند پوتر ایده‌های تازه‌ای دارد.

نظر شما