شناسهٔ خبر: 26856974 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

امیر قلعه نویی:

سپاهان دو بازی‌ساز می‌خواهد/ قسمت نبود مسلمان را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو بازیکن بازی‌ساز می‌خواهم و نمی‌دانم چرا باشگاه تا الان اقدامی نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی درباره شرایط تیم سپاهان و اردوی ترکیه این تیم گفت: از مجموعه فولاد مبارکه تشکر می کنم. از روزی که تیم را تحویل گرفته ایم همه نوع همکاری را با ما داشته اند. به مسعود تابش مدیرعامل باشگاه هم نامه زده ایم که این تیم دو بازیساز می خواهد.شما نمی توانید یک ماشین داشته باشید که لاستیک نداشته باشد. باید همه چیز تیم جور باشد. هم خوب یارگیری کردیم و هم خوب تمرینات را شروع کردیم. بازیکنان قبل هم با انگیزه کار می کنند. هواداران بسیار خوبی هم داریم. حدود سه هفته است که از باشگاه خواهش کرده ایم  بازیساز بگیرد. حدود ۸۰ فیلم از بازیکنان مختلف دیدیم که ۴ نفر را انتخاب کردیم و در نهایت به دو نفر رسیدیم. نام این دو نفر را در اختیار باشگاه قرار داده ایم که حتما اینها را بگیرند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه یکی از این نفرات برزیلی است، ادامه داد: شما بهتر از من می دانید تیمی که دو، سه سال گذشته شرایط خوبی نداشته است و ۱۴در رده  جدول بوده است و احتمال سقوط هم داشته است، برای مدعی شدن باید تکمیل بشود. منِ قلعه نویی باید دو کار کنم. باید در نقل و انتقالات ۱۲ امتیاز بگیرم؛ یعنی یارگیری خوب داشته باشم و تمرین را خوب شروع کنم و انتهای لیگ را ببینیم.

قلعه نویی تاکید کرد: سپاهان شرایط بسیار خوبی دارد ولی برای تکمیل شدن و بودن در کورس قهرمانی، نیاز به دو بازیساز دارم. قرار است این هفته جلسه ای بگذارند و بگویند علتش چیست که تا الان جذب این دو بازیکن فراهم نشده است. متاسفانه حافظه ها ضعیف شده است. کاری به امسال و سال گذشته ندارم. از سالهای قبل مثال می زنم. آقایان می آمدند حرف می زدند و بعد حرفشان را ۱۸۰ درجه عوض می کردند. دو سال است کارهایم را کتبی انجام می دهم.
وی درباره اینکه چرا محسن مسلمان به سپاهان نیامد و اینکه آیا این بازیکن در برنامه اش نبود؟ گفت: هر مربی و هر تیمی دوست دارد که محسن مسلمان را داشته باشد. از محسن تشکر می کنم. آن موقع ایران نبودم. جلسه ای که با مدیران ما داشت خوب صحبت کردم ولی قسمت نبود! حالا که ایشان نشده، حدود یک ماه است کتبی نامه زدیم دو بازیساز بگیریم. حداقل یکی را بگیریم و دیگری را در طول فصل جذب کنیم. بختیار رحمانی را گرفتیم که از نیم فصل اضافه می شود ولی برای الان یک بازیکن می خواهیم و اسامی را هم داده ایم. بنده درباره بازیکن و همکارانم مربی پکیجی نیستم و مربی ای نیستم که با بازیکن بنشینم. هنوز نمی دانم آقای قنبری یا ستار همدانی یا میگوئل چقدر گرفته اند. می گویند نظر آقای سبحانی مهم است و امیدوارم ایشان مدیریت کنند تا سپاهان به هارمونی برسد.

ادامه دارد...

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما